Aviseringar
Rensa alla

Fingerprints har druckit cocillana igen


Ämnesstartare

Fingerprints:

hahaha jaha, ja det ser du väl att jag gör, blindstyre!

käft1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

käft1

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

pundarn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

pundarn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag får i mig morfin (obs väldigt sällan) i medicinskt syfte händer ungefär samma sak. Jag blir stirrig och vet inte riktigt vad jag ska göra, och så spyr jag. A lot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Är det ens möjligt att bli såhär av lite hostmedicin?

Ja, etylmorfin är mycket starkare än "vanligt morfin" (minns inte faktiska namnet) och man kan bli rejält omtöcknad efter lite lämplig överdosering

Hatar cocillana för att det är fullkomligt odrickbart pga smak och konsistens och ha druckit 2 flaskor under en vecka som tonåring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luther Blissett:

Ja, etylmorfin är mycket starkare än "vanligt morfin" (minns inte faktiska namnet) och man kan bli rejält omtöcknad efter lite lämplig överdosering

det här besvarade nog min fråga! tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Om du visste vilken hosta jag kan få skulle du inte säga så.

Åh, fan vad hemskt [sad] Kan inte relatera alls... Har du kollat upp så att det inte är något seriöst fel på halsen? Något att operera typ. Inte hört liknande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

Åh, fan vad hemskt Kan inte relatera alls... Har du kollat upp så att det inte är något seriöst fel på halsen? Något att operera typ. Inte hört liknande.

haha läkarna gör ingenting. Fick sätta mig och böla hos läkaren för att få lite pencillin efter att ha varit sjuk i två månader...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idag känner man sig bakis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera