Aviseringar
Rensa alla

Finn den roliga redigeringen i wikipedialänken-tråden


Ämnesstartare

Jag kan börja. REdigerade för en halvtimme sen och det står fortfarande kvar. Ni får dock hitta själva

http://sv.wikipedia.org/wiki/Petra_Mede


   
Citera

enkaka:

Hon sväljer även när man runkar henne i munnen.

Ganska smaklöst

Dessutom så kommer förmodligen ditt ip 83.233.110.113 bli permbannat från wiki när moderatorerna vaknar idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fruktansvärt roligt [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar att du inte ens kan skriva rätt.
Det du skrev betyder att hon sväljer när man runkar henne i munnen. Hur runkar man någon i munnen? "när man runkar i hennes mun", borde du ha skrivit i så fall [no-no]
Hur kul är det att ändra saker och sen skriva som en tioåring? Fy [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tampong:

Ganska smaklöst

Ja jo, du är rätt man att uttala dig, string-emil som avatar, tampong som nickname och bara troll-inlägg i bagaget [y]

tampong:

Dessutom så kommer förmodligen ditt ip 83.233.110.113 bli permbannat från wiki när moderatorerna vaknar idag.

Let's hope so [wink]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nintendo:

Det du skrev betyder att hon sväljer när man runkar henne i munnen. Hur runkar man henne i munnen? "när man runkar i hennes mun", borde du ha skrivit i så fall [no-no]
Hur kul är det att ändra saker och sen skriva som en tioåring? Fy [no-no]

Men å. Det är en paralamentet-video på youtube där HON SÄGER PRECIS SÅ OM MAUD OLOFSSON [tired] n00b


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enkaka:

Men å. Det är en paralamentet-video på youtube där HON SÄGER PRECIS SÅ OM MAUD OLOFSSON n00b

Det gör det inte mer grammatiskt rätt [no-no] Men vill du framstå som ett tioårigt troll, så var så god [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag log lite iaf.


   
SvaraCitera
Åtta

Som den högst ansvarsfulle medborgare jag är så rullade jag tillbaka förändringarna till en tidigare version.


   
SvaraCitera

enkaka:

Ja jo, du är rätt man att uttala dig, string-emil som avatar, tampong som nickname och bara troll-inlägg i bagaget

Jag tyckte, för att visa min ärliga sida för första gången i detta forum, att det var en ganska härlig edit på artikeln. [crazy]

Mitt nick samt avatar kan jag inte försvara men att jag skulle trolla i mina inlägg? Nämn ett? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

Jag log lite iaf.

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Som den högst ansvarsfulle medborgare jag är så rullade jag tillbaka förändringarna till en tidigare version.

Som straff får du redigera en egen wikipedia-artikel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enkaka:

Jag kan börja. REdigerade för en halvtimme sen och det står fortfarande kvar. Ni får dock hitta själva

lol
jag seer inte redigeringen, eren borta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

jag seer inte redigeringen, eren borta?

ja, tråden skapades för tre vekcor sen så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enkaka:

ja, tråden skapades för tre vekcor sen så

ska du inte byta namn nu till julen? enpepparkaka? ja tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enkaka:

enkaka
enpepparkaka
enpepparkaksgubbe
enpsykosbarn
enkaka
ensol
[party]


   
SvaraCitera