Forumet - Finnar

Finnar

1264 0 62
ett bra tips är att införskaffa dig i produkter som är icke portilltäppande, vilka som är det kan du fråga i butiken

du måste ytrengöra, djuprengöra, använda ansiktsvatten, återfukta ..peela och lägga mask 1-2 ggr/vecka

om du kör den här metoden så ska det nog gå bra ..det kan bli lite dyrt, men det finns alternativ där allting ingår, typ 3-1 förpackning osv

Spana också in:

Jag gick till min skolläkare och han skrev ut en kräm, som heter Duac. den är som Baciron fast mycket bättre. I början blev det värre, fast efter en regelbunden användning i en månad var problemet löst. Jag använder givetvis fortfarande krämen, men det var så lång tid det tog för den att värka. Jag har iofs inte några extrema mängder. Men vad just du behöver kan en läkare bedömma.
Såhär blir du av med finnar: [wink]

Alternativ:
1: Köp BVitamin - 2tabletter per dag, efter 1mån syns förbättringar!
2: Tvätta ansikted dag & natt - såklart med anti-finn krämer
3: Undvik att äta choklad - ämnena i chocklad ökar finn mängden
4: Sola - Värmen håller finnarna borta dock inte permanent
5: Undvik fet mat i huvud taget om så går
6: Drick MYCKET vatten (gärna 1L per dag)
7: Ta en klick tandkräm på finnanrna VARJE kväll
8: Fråga en doktor...

Det är BILLIGA typer av att hålla dig fri från finnar, du kan även typ äta brocoli o skit... Ta tid på dig, det kommer inte förändras över en natt eller två! Tar säkert 1-3mån innan du börjar bli av med dom![y]
Sola solarium, tvätta alltid bort sminket innan du går och lägger dig, tvätta även ansiktet på morgonen, köp Clearly Gone, om det inte blir nån skillnad ta mer.
Byt kuddfodral så ofta som möjligt. Fettigt hår i ansiktet kan också göra så det kommer mer finnar. Och köp bra krämer och sånt, tänk på att de dyraste brukar vara bäst.