Aviseringar
Rensa alla

Finnar


Ämnesstartare

jag har haft ett problem med mina finnar ett jävla bra tag, jag behöver några tips om hur man blir av med dom. [tired] asså jag blir galen på dom , snälla hjälp . [sad]


   
Citera
Ämnesetiketter

Sola funkar för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

samma för mig har typ massa små irriterande på högra kinden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ett bra tips är att införskaffa dig i produkter som är icke portilltäppande, vilka som är det kan du fråga i butiken

du måste ytrengöra, djuprengöra, använda ansiktsvatten, återfukta ..peela och lägga mask 1-2 ggr/vecka

om du kör den här metoden så ska det nog gå bra ..det kan bli lite dyrt, men det finns alternativ där allting ingår, typ 3-1 förpackning osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äh, säg åt dom att gå hem. De kan ju inte campa i Sverige hela livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fcuk...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gick till min skolläkare och han skrev ut en kräm, som heter Duac. den är som Baciron fast mycket bättre. I början blev det värre, fast efter en regelbunden användning i en månad var problemet löst. Jag använder givetvis fortfarande krämen, men det var så lång tid det tog för den att värka. Jag har iofs inte några extrema mängder. Men vad just du behöver kan en läkare bedömma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emeliee_:

du måste ytrengöra, djuprengöra, använda ansiktsvatten, återfukta

Ja får typ mer finnar om ja tvättar ansiktet me tvål å finnkrämer så funkar int för alla [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

<embed src=" http://www.youtube.com/v/KFJMoCunIRo&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mannen_92:

Ja får typ mer finnar om ja tvättar ansiktet me tvål å finnkrämer så funkar int för alla

tvål ska man absolut inte tvätta ansiktet med, och "finnkrämer" fungerar bara om man gör rent på djupet, och det gör inte dom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emeliee_:

tvål ska man absolut inte tvätta ansiktet med, och "finnkrämer" fungerar bara om man gör rent på djupet, och det gör inte dom

ok [rolleyes]


   
SvaraCitera

Pappbox:

Sola funkar för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

photoshop


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej!
Jag har väll inte såå mycket finnar..men betydligt mer än vad många har. Om man vill skriva ut ett medel genom läkare,vilken läkare sak man gå till då,och vart??
Kramiz


   
SvaraCitera

Nordberg:

Hej!
Jag har väll inte såå mycket finnar..men betydligt mer än vad många har. Om man vill skriva ut ett medel genom läkare,vilken läkare sak man gå till då,och vart??
Kramiz

Hahahahah


   
SvaraCitera