Aviseringar
Rensa alla

finnar


Ämnesstartare

ja va tycker vi om dessa jag tycker de är rätt jobbiga o ha varför tycker jag så da jo jag tycker så för att jag tycker att vissa finnar är såhär vissa finnar är vanliga medans vissa finnar är under huden typ det kommer inte upp någonting utan den ligger där under som en jävla idi o jag ba klämmer och halllå vart är det vita slemmet kommer ju inget nej det kommer inget o den kommer inte upp utan den stannar där och gör svinont istället och hela ens haka är uppsvälld i flera dagar om det är där man har en då så finns det finnar som är små och dessa kommer lite då och då de är rätt störiga för jag menar finnar ska väll vara finnar inte små smutsfläckar jävla småskitsaker liksom make it big if you wanna go somewhere in life säger jag till er så ni kan sluta komma men varför skriver jag denna etxten då jo det är för att jag har en finne på hakan nu ja den är svullen ja den är stor ja den är röd ja den gör ont ja jag petar på den ja jag är inte stolt över det ja jag vill att den försvinner ja jag slutari nte peta på den trots att jag vet att det är den bästa för båda min och finnens hälsa jag är också finne förresten iaf så tycker jag det är så sjukt drygt men skönt att inte ha finnar på ryggen iaf det hade jag förut inge kul och klämma ut det vita där liskom man vill ju se det och så aaa så äre nu ska jag räkna upp positiva saker med finnar så det här inte blir värsta hattråden för sånna gillar vi inte vi måste hitta något positivt i allt annars skulle mänskligheten varit död för länge sen vad är positivt med finnar då jo ibland hamnar den på bra ställen typ under läppen så det ser ut som ett ärr efter en piercing och då ser man ju lika badass ut HEHEE ja och sedan så är det charmigt att vara unik och ens finnar är ju aldrig lik någon annans liksom så dåså har man sitt ena lilla finnstim som ingen annan har helt limited edition och eget hur fantastiskt är inte det vissa finnar kan också skapa stjärntecken det är rätt coolt att se om man kan hitta några sådana i en egna hud sedan är det ju coolt också att huden kan skapa sådana bölder utifrån lite talgkötlar tack för mig älska era finnar mer


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

styckes indelning!!! annars vill ja inte läsa!!!! vägrar jör ja!"""


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir stolt[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orkar inte läsa förlåt :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske snart :e


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jätte vicktig text för om världen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I THINK BIG

godnatt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ugh

som den gamle indianen skulle ha sagt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skummade igenom typ ALLT. Fattar vad du menar!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar utropstecken och frågetecken, när man gör många.
Det blir en sådan kraft då!!!!

Hej ska vi leka?
Hej ska vi leka???????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Skummade igenom typ ALLT. Fattar vad du menar!!!

JA!![bigsmile][badgrin][bigsmile][badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

JA!![bigsmile][badgrin][bigsmile][badgrin]

vi är twins


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vi är twins

ja!!!!!!!!!!![badgrin][badgrin][badgrin][bigsmile][badgrin][badgrin]

vet ej va jag ska skriva


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar inte finnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

vet ej va jag ska skriva

Vet inte heller, men vill skriva nåt!!! Skrev i din djävulstråd om vikt iaf [cool]


   
SvaraCitera