Forumet - Finnar???

Finnar???

841 0 22
Ni har antagligen inget svar på det här men man vet aldrig, så jag testar.

Såhär vahhh jag har adrig haft problem med finnar, men nu helt plötsligt när man ska bli vuxen och så så har jag fått massa småfinnar i pannan. Och på morgonen är dom helt röda. Så ser helt rödflammig ut på pannan, bara.

Varför? :)
Tänk om bara för att jag aldrig haft finnproblem måste få det nu?[cry] PÅ PANNAN.

Spana också in:

Matilda1988:

Har haft exakt samma problem! Tror det är något hormonellt. Jag fick det i somras, men det är borta nu.

Okej :S tur. Tog det lång tid?

Bell:

stress

Fan kan vara det! [surprised] Har stressat som en idiot senaste veckan och jag har precis fått det nu i veckan!

Roid Rage:

diskmedel

HAHAHA men :D ha för fan inte det i ansiktet XD Ta handtvål?
Men aa okej, ska prova. Med nån annan tvål.
Rubbad hormonbalans. Tvätta ansiktet dag och kväll. Om du vill så finns det receptfria, bakteriedödande krämer på apoteket. Annars får du gå till en hudläkare för att få exakt samma kräm utskriven, fast starkare. Om du fortsätter få finnar efter krämbehandligen så får du gå till hudläkaren igen och få ut kapslar mot acnen. Jag har blivit behandlad... det är skitigt när man får exakt samma kräm fast dubbelt så dyr utskriven och den inte hjälper. Det är liksom det första steget i behandlingen.