Aviseringar
Rensa alla

Finnar?


Ämnesstartare

Hej!
Vad använder ni för produkter mot era finnar? Själv känns det som att jag gått igenom hela Sveriges sortiment men inget har funkat för mig. [sad] Funderar nu på att pröva Nivea Young serien, har någon testat den och kan ge mig en liten recension? Bra som dålig! [bigsmile]

nivea.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

Prova neutrogena serien.


   
SvaraCitera

Vad använder ni för produkter mot era danskar? Själv känns det som att jag gått igenom hela Sveriges sortiment men inget har funkat för mig. [sad]


   
SvaraCitera

Bunnibun:

stat

Testa ändra kost kanske?
Choklad och ost är ju bovar för vissa.


   
SvaraCitera

Tänk på att du INTE ska övertvätta din hy, smrj in mycket och tvätta lite. ta det bara i den dagliga morgon duschen. Om inte det funker och du har riktigt acne så funkerar basiron väldigt bra! Dinns på apoteket runt hundringen har jag för mig.


   
SvaraCitera

Myksa:

Choklad

...mmmmmhmmmm...chocolate....*dreggel*


   
SvaraCitera

Bunnibun:

Funderar nu på att pröva Nivea Young serien, har någon testat den och kan ge mig en liten recension?

Använde det förut, tror inte det gjorde särskilt stor skillnad. Hyn känns lite fräschare, varken fet eller torr. Men det gör ingen skillnad när det kommer till finnarna, i alla fall inte för mig.

När jag slutade använda hudvårdsprodukter helt försvann mina finnar och min hy blev betydligt mycket bättre.


   
SvaraCitera

Bränntistlar works as a charm!


   
SvaraCitera

Bada bastu! [cool]


   
SvaraCitera

Bacarah:

Bada bastu! [cool]

Man badar inte i en bastu, man bastar.


   
SvaraCitera

Sheriffen:

Man badar inte i en bastu, man bastar.

Som att du skulle ha någon aning om hur jag bär mig åt i bastun [no-no]


   
SvaraCitera

Jag har fått en del finnar av mina minipiller 🙁 hade inga tidigare fast det är rätt omöjligt att få bort dom, har köpt produkter från apoteket och det har förbättras men sen kommer d plötsligt en ny sedan en till.. Orkar inte med det, det bästa e att täcka dom jävlarna även om dom inte blir helt osynliga.. Men det finns annars något sånt ljus man kan lägga sig i som ska hjälpa skitbra, vet inte hur dyrt detta är men om man har stora problem kanske d kan va värt d?


   
SvaraCitera

Olivolja, sprit och något som heter typ "styximobosol" eller nåt sånt.

Det sistnämnda funkar, men man får ärr av den [n]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera