Aviseringar
Rensa alla

Finnar


Durkslag:

Kände på mig att någon skulle säga något liknande.

"It's a dirty job, but somoene's got to do it", som som säger. Jänkarna, alltså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gymmar, bastar 2 ggr i veckan och smörjer in min hud me massa skit. Hjälper inte!


   
SvaraCitera

robin15:

Jag e fan missbildad, jävla horliv.

hahahhahah[blush]

för övrigt, testa att inte göra någonting. Du kommer alltid att ha någon enstaka finne. inte så mkt att göra åt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

för övrigt, testa att inte göra någonting. Du kommer alltid att ha någon enstaka finne. inte så mkt att göra åt.

haha vågar inte testa kanske får skit mycke bara för de..


   
SvaraCitera

robin15:

haha vågar inte testa kanske får skit mycke bara för de..

har aldrig använt sådant där skit, visst får någon finne då och då men är fett mkt mer naturligt och kroppen tar hand om det där själv. ingenting du behöver bry dig om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

robin15:

Men morgon och kväll är inte för ofta =)

Har man finnig hy på vintern har jag hört att man bara ska tvätta på kvällen


   
SvaraCitera
Jont
 Jont

rör på dig lite ibland kanske...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jont:

rör på dig lite ibland kanske...

Du ja rör på mig varje dag. Plus gymning 4 dagar i veckan. Sen åker jag skridskor inprincip varje dag nu sen en vecka tillbaka..
Och jag dricker max 1 gång i månaden och röker inte.


   
SvaraCitera

robin15:

Asså den andra smörjan ja tar ska vara för återfuktning, men när jag har på den känns de bara som min hud blir torrare [shake]

det är inte alla återfuktande krämer som funkar för alla hudtyper. Jag skulle bytt återfuktare om din hud känns torrare när du använt den. Det kan vara så att just den krämen inte passar din hud.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nightingale:

det är inte alla återfuktande krämer som funkar för alla hudtyper. Jag skulle bytt återfuktare om din hud känns torrare när du använt den. Det kan vara så att just den krämen inte passar din hud.

Okej aa men ja har testat så mycket, ska bara köra vatten och sån där kräm man smörjer in ansiktet med så huden blir mjuk o len =) tror de funkat bäst


   
SvaraCitera

robin15:

finnar..[n]

Jag hade också problem med finnar som fan. Tog ansikts krämer och all den jävla skiten i flera månader... inget hände, sedan köpte jag B vitaminer från något som heter bjäst, och vipps, såg aldrig finnarna igen... jävla tråkigt att jag inte kom på det tidigare bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bmonroe:

Jag hade också problem med finnar som fan. Tog ansikts krämer och all den jävla skiten i flera månader... inget hände, sedan köpte jag B vitaminer från något som heter bjäst, och vipps, såg aldrig finnarna igen... jävla tråkigt att jag inte kom på det tidigare bara

Okej men jag käkar vitamintablett varje dag, man ska ta en om dan typ de innehåller alla möjliga vitminer typ, ja tror dom hjälper lite har mindre porer på näsan nu sen ja börjat ta dom.. Men fortfarande finnar, mer nu är de inte så mycket men för mycket för att jag ska acceptera det.
Ska testa 1 månad nu med bara vatten och sån där återfuktande salva som mjukar upp huden o sånt. Sen basta typ 2-3 ggr i veckan.


   
SvaraCitera

robin15:

Ska testa 1 månad nu med bara vatten och sån där återfuktande salva som mjukar upp huden o sånt. Sen basta typ 2-3 ggr i veckan.

Har testad den metoden med, gick tyvärr inte så bra 😛


   
SvaraCitera

det är ett manligt könshormon som gör att man får finnar inte godis eller dålig hygien, köp basiron eller stiloxyd mot det. om det inte funkar så gå till läkaren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SuperApe:

det är ett manligt könshormon som gör att man får finnar inte godis eller dålig hygien, köp basiron eller stiloxyd mot det. om det inte funkar så gå till läkaren

Vaa? :S Könshormon?
Asså alla säger olika men jag tycker att jag får mindre finnar om jag inte käkar godis under en längre tid.
Men jag tror de är läsken som är värst, för den innehåller så jävla mycket socker. Ska försöka sluta med läsk på vardagar för jag har fan inte råd att laga mina tänder om jag får hål hahhaha


   
SvaraCitera