Aviseringar
Rensa alla

finnar på ryggen


julia_92:

använd samma medel som du har i ansiktet.
jag hade en del finnar på ​ryggen för ett tag sedan men började smörja in mig med samma rengöringsmedel som jag ​hade i ansiktet på ryggen.
dom försvann 😀

Det gör jag med ^^ + skrubbar ​med svamp varannan dag. mina är så envisa bara! fått bort dem helt flera gånger under​ åren men de kommer alltid tillbaka. fast det är nog för att jag inte kan sluta pilla​, typ riva upp och leta efter något att klämma. det är så kul konstigt nog >.< och ja​g mår alltid lika dåligt efteråt. ska kämpa fram till balen och studenten!!! vill ha ​en fin rygglös klänning! 😀

Jag har en fråga! Motverkar det finnar mer om man klä​mmer dem eller inte klämmer dem och låter dom vara?


   
SvaraCitera
Gifted

jagvetinte3:

vad funkar & vad bör man undvika ?

Var glad att du inte​ har danskar på ryggen! De är jobbiga!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ibland får man finnar på ryggen pga man inte byter lakan tillräckligt ofta. Hur ofta ​byter du lakan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Ibland får man finnar på ryggen pga man inte byter lakan tillräckligt ​ofta. Hur ofta ​byter du lakan?

Är det sant? [surprised] Om man sove​r med t-shirt så borde det ju inte spela någon roll?


   
SvaraCitera

HAHA vad äcklig du är


   
SvaraCitera

det är no värre me finnar på kuken [no-no]


   
SvaraCitera

jaag_91_:

det är no värre me finnar på kuken

inte om det är två snygga finnar med stora bröst som är bra på att suga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kacki:

Är det sant? [surprised] Om man sove​r med t-shirt så borde det ju inte spela någon roll?

De sa det på Queer eye for the straight guy eller vad det nu heter i alla fall när en man hade ryggfinnar.

Det brukar jag också göra fast den brukar oftast åka upp en bit, själv byter jag lakan once a week för jag är för lat för att göra det oftare, det är sjukt jobbigt att tvätta lakan jueh!


   
SvaraCitera

jag förståår inte hur i hela friden man kan få finnar på ryggen, det är rätt fascinerande.
aldrig haft en finne som uppenbarat sig på ryggen.
mitt ex hade dock, han fick tugga medicin, och då försvann de. men ärren är kvar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOZFiN:

jag förståår inte hur i hela friden man kan få finnar på ryggen,

man kan få det nästan överallt ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOZFiN:

mitt ex hade dock, han fick tugga medicin, och då försvann de. men ärren är kvar!

Han är kille.. som kille är det ju inte alls ovanligt. Jag har en del ärr jag med. Det räcker ju att ens hud producerar mycket fett under en tid, te x puberteten.. så äre kört.

Violine:

Det brukar jag också göra fast den brukar oftast åka upp en bit, själv byter jag lakan once a week för jag är för lat för att göra det oftare, det är sjukt jobbigt att tvätta lakan jueh!

En gång i veckan? Shit.. det gör inte jag 😛 Här snackar vi kanske var 3e vecka ^^ Är jag äcklig nu? haha[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kacki:

En gång i veckan? Shit.. det gör inte jag 😛 Här snackar vi kanske var 3e vecka ^^ Är jag äcklig nu? haha[cute]

Neeeh, jag tycker inte att det är äckligt... Jag sover inte i din säng. ^_^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade med det i mitten på gymnasiet, men de försvann sen, vet inte riktigt varför.. Men som sagt, håll koll på lakan/sovtröjebyten. Sen hörde jag också att schampoo och balsam kunde störa när det gäller finnar på ryggen, så försök vara varsam där med. Jag tror att de försvann när jag började med aco acnelösning på ryggen, och inte pilla så mycket.

Tyvärr funkar ingenting på finnar i ansiktet dock.. 🙁 Inte ens ålder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Neeeh, jag tycker inte att det är äckligt... Jag sover inte i din säng. ^_^

Nej, men hade du kunnat sova i en säng där man byter var 3e vecka då? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kacki:

Nej, men hade du kunnat sova i en säng där man byter var 3e vecka då? [bigsmile]

Javisst! Jag bryr mig inte om att hålla mig ren egenlitgen, jag vill mest inte få dålig hy.


   
SvaraCitera