Aviseringar
Rensa alla

Finnar på ryggen.


Ämnesstartare

Hejsan. Har upptäckt att jag har fått väldigt många finnar på ryggen, på typ samma ställe. Är utomlands och det är ju inte så snyggt när man ska bada... Kan det bero på att jag svettas så mycket i denhär värmen? tips på hur man blir av med dom? är desperat.


   
Citera
Ämnesetiketter
time
 time

Utomlands var? Vissa hudtyper reagerar på ökad salthalt i vattnet, jag vet att jag fick jättemycket finnar/utslag efter att ha solat och badat i medelhavet just för att det skiljde sig så mycket från klimatet min hud var van vid här hemma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Utomlands var? Vissa hudtyper reagerar på ökad salthalt i vattnet, jag vet att jag fick jättemycket finnar/utslag efter att ha solat och badat i medelhavet just för att det skiljde sig så mycket från klimatet min hud var van vid här hemma.

Är i kroatien... hm, ja så kan det ju vara.


   
SvaraCitera

vad gör litet finnar? var glad att du har semester.


   
SvaraCitera

Utspädaren:

vad gör litet finnar? var glad att du har semester.

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det kan hjälpa om du har någon slags skrubbsvamp och skrubba när du duschar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EmmsEmma:

det kan hjälpa om du har någon slags skrubbsvamp och skrubba när du duschar

okej, tack!:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Utomlands var? Vissa hudtyper reagerar på ökad salthalt i vattnet, jag vet att jag fick jättemycket finnar/utslag efter att ha solat och badat i medelhavet just för att det skiljde sig så mycket från klimatet min hud var van vid här hemma.

Hur långt tid tog det innan dom försvann?


   
SvaraCitera
ohjens

pilla inte på dom! glöm bort dom!! kolla inte på dom, då finns dom inte!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohjens:

pilla inte på dom! glöm bort dom!! kolla inte på dom, då finns dom inte!

men dom är ju fortfarande där...


   
SvaraCitera
time
 time

hejhejhej12:

Hur långt tid tog det innan dom försvann?

Minns inte exakt för det var fyra år sedan, men tycker att de försvann när jag kom hem igen.


   
SvaraCitera

oroa dig inte. ingen annan tänker på det.


   
SvaraCitera

njut av din semester och ha kul istället! [y]


   
SvaraCitera

Kläm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det beror antagligen på som du säger att det är varmt och du har svettats. Men finnar försvinner lättare med solen hjälp, så försök sola ryggen och om du tränar eller liknande så duscha eller ta av dig tröjan so fort som möjligt. Där det är instägt dyker finnar upp.


   
SvaraCitera