Aviseringar
Rensa alla

Finnar, röd och kli i underlivet


Ämnesstartare

Hej! Har ett ganska jobbigt problem... Haft sex tre gånger med min nuvarande pojkvän, första gången gick bra och vi använde kondom. Andra gången kom han inte på en timma vilket ledde till att jag blev torrare och torrare, och tillslut gjorde det ont så vi avbröt. Efteråt blev jag jätteöm och röd, fick utslag som jag själv skulle kalla finnar eftersom de gick att klämma.. (såg dessutom ut som det).. Fick ont i flera dagar efter men efter någon vecka försvann det.. Nu hade jag det igen, denna gången körde vi både med och utan kondom, men gjorde så ont att vi avbröt nästan direkt. Nu har jag ont igen, det kliar lite, svider när jag tar på rfsu:s after shave gel som ska lugna huden, det är rött, så torrt att det blivit hudflagor omkring, när jag tar på intim creme som ska återfukta och lugna blir det rödare och kliar lite mer... Finnarna är väldigt många och sitter t o m upp mot magen nästan... Vad är det för fel!?


   
Citera
Ämnesstartare

glömde nämna att båda var oskulder efter första gången.. seriösa svar 🙂


   
SvaraCitera

teddybjorn:

glömde nämna att båda var oskulder efter första gången.. seriösa svar 🙂

Du är väl inte tillräckligt våt eller npgot.


   
SvaraCitera

teddybjorn:

ha-ha-ha, uppskattar lite mer seriösa svar

Alltså vi kan bara stava till AIDS och gnore (inte en det tydligen) så gå till ungdomsmottagningen.

Du använder väl inte tvål på fittan? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej, tvättar bara med vatten


   
SvaraCitera

Får så om jag använder kondom p.g.a latexallergi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Får så om jag använder kondom p.g.a latexallergi.

men använda samma kondom första gången när båda va oskulder, men då fick jag inga besvär 🙁 hmmm.... fast kan man blivit det efter ett tag?


   
SvaraCitera

teddybjorn:

men använda samma kondom första gången när båda va oskulder, men då fick jag inga besvär 🙁 hmmm.... fast kan man blivit det efter ett tag?

Mja, du borde ju ha fått utslag då också.


   
SvaraCitera

teddybjorn:

när jag tar på intim creme som ska återfukta och lugna blir det rödare och kliar lite mer... Finnarna är väldigt många och sitter t o m upp mot magen nästan... Vad är det för fel!?

Prova återfukta med någon olja istället, t ex olivolja, det fungerar vanligen myyyycket bättre; i varje fall för mig. Om du vill att de skall försvinna kanske du skall skippa raka ett tag så huden får lite lugn och ro...

teddybjorn:

Andra gången kom han inte på en timma

Vill också ha penetrationssamlag i en hel timma i sträck, byta?

Slumpartad:

Gonnoré

1. Det stavas "gonorré".
2. Sluta tramsa. [no-no]


   
SvaraCitera
time
 time

Har rensat bort tramset. Lek snällt nu. [blush]


   
SvaraCitera

teddybjorn:

men använda samma kondom första gången när båda va oskulder, men då fick jag inga besvär 🙁 hmmm.... fast kan man blivit det efter ett tag?

det är inte säkert för att man ska få en allergi måste man utsättas för alergenet två gånger...


   
SvaraCitera