Aviseringar
Rensa alla

finne i örat


raally:

va ? [tard]

jojOzZz:

En finne i ansiktet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

Klämde du den eller?

nej, den sitter så olägligt .. [sad]

jojOzZz:

En finne i ansiktet.

aha


   
SvaraCitera

raally:

aha

det är ett nödvändigt ord.


   
SvaraCitera

Usch då, låt den va


   
SvaraCitera

Hade det en gång, pillade örat med en tops och så blev det blod och var på topsen så blev jag rädd som en anka i november.

Dock har jag en på näsan just nu, det är den jobbigaste platsen att ha finnar på [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Dock har jag en på näsan just nu, det är den jobbigaste platsen att ha finnar på

Jo, det kan jag hålla med om, då syns den ju och allting. Det slipper iallafall jag nu [rolleyes]


   
SvaraCitera

Använd stora hörlurar
eller ha högsta volym och använd bara en lur 😉
hoppas den försvinner snart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar trycka med en tops på den tills den spricker (blä) sedan mjölka ur all vätska sen torka lite till o på med hörlurarna xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lethe:

Jag brukar trycka med en tops på den tills den spricker (blä) sedan mjölka ur all vätska sen torka lite till o på med hörlurarna xD

hm, okej, jo men jag tryckte utav bara helvete med nageln, men den ville ändå inte ge sig. men den är borta nu [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

raally:

men den är borta nu

ahh skönt, finne i örat är det värsta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade det nyligen, tvätta det ofta och använd- som sagt: uttorkande medel


   
SvaraCitera

Jag älskar att få finnar i öronen, det har hänt twice i mitt liv och jag får pilla och pilla, och ingen kommer se såret. .D


   
SvaraCitera

Ta en pinsett och spräck/gr hål på den.

Ta sedan en tops och doppa den i salubrinlösning (om du inte har det får du ta ätticka eller i värsta fall en skvätt sprit) och dutta sedan på finnen. gör det typ en gång på morgonen och sedan en gång på kvällen så är den borta imorgon


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera