Aviseringar
Rensa alla

Finns det en tid du vill tillbaka till?


Ämnesstartare

Jag undrar med denna tråd - finns det en tid du på fullaste allvar - om du hade kunnat - skulle vilja tillbaka till, och kanske rent av även leva i den tiden? Tråden handlar huvudsakligen om man vill tillbaka till en viss tid, och vilken tid det i så fall är (exempelvis 60-talet, eller liknande). Varför är... mindre viktigt [crazy]

Själv vill jag tillbaka till tiden mars-juli 2010. Det var en väldigt bra tid. Det var en väldigt intensiv period av nästan bara positiva händelser. Jag har nog aldrig haft en så intensiv period av positiva händelser. Och den var ju inte kort heller. Eller ja, jag tycker inte fyra månader är kort i alla fall [crazy]

Så vilken tid vill du tillbaka till?

[love]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

jag är nöjd med denna tid, men juni detta år vill jag hälsa på.

elller oktober förra året då jag vägde som minst


   
SvaraCitera

nej, jag har fan aldrig någonsin haft det bättre än nu[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

80-talet för då fick man se ut som man ville[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla tider i modern tid


   
SvaraCitera

Gillade moppeåldern. Även om man var fet(are) och otroligt tattig.

Allt kändes så trevligt å lätt då.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Annars är nog tiden från efter studenten det bästa ever [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE2:

80-talet för då fick man se ut som man ville

Får man la idag också? Bara man "vågar" så[y]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Får man la idag också? Bara man "vågar" så

Vågar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill födas i USA, sent 40-tal efter kriget och blir då automatiskt ungdom i slutet av 50-60-talet då Johnny Cash och Elvis rockade, och då det fanns mycket mer vett i människor. Sedan leva vidare till 80-talet då pop tiden kom 😀 Och dessutom se Knight Rider serien samtidigt som den visades först på tv [rolleyes] Jäkla härlig tid hela 50-80 talet alltså. Så dent iden vill jag "tillbaka" till.

Annars var det ju alltid bättre när man var liten på 90-talet [cool]


   
SvaraCitera

Nope, lever i nuet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

år 98/99 då jag började ettan/skolan.

allt var så lätt och fint. mådde bra då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visst musiken var bättre förr, folk var mer medvetna om världen omkring sig, det kanske fanns mer solidaritet, mindre rökförbud och cykelhjälmar men samtidigt så var det jävligt mycket sämre förr också. Dom allra flesta villor byggdes av asbestmaterial, homosexualitet var klassat som en sjukdom fram till 1979, Bert Karlsson satt i riksdagen, det fanns två tvkanaler som alla visade dokumentärer om samer, heavy metal fördömdes och sågs som satans musik osv osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

ert Karlsson satt i riksdagen

[love]


   
SvaraCitera

Jag var så jävla lycklig i lågstadiet.
Jag var så jävla lycklig i ettan och tvåan på gymnasiet.
Jag är nog lycklig nu med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Början av gymnasiet när min första depression tillfälligt hade släppt och det mesta flöt på som aldrig förr.


   
SvaraCitera