Aviseringar
Rensa alla

Finns det ingen här som lyssnar på normal musik?


Ämnesstartare

Finns det ingen på den här sidan som lyssnar på normal musik? Som inte måste spy galla så fort Lady GaGa eller Britney Spears sätts på? Rihanna? Lil Wayne? Är det bara konstiga emosar som hänger här?

Tillåter ni inte er själva att tycka om en låt som går på radio för att ni måste hålla er till er genre? Då kanske ni blir mobbade av era punkarpoolare...


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Sedan när räknas Britney och Lady Gaga till "normal" musik?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

emo

Angelize:

punk

[shake]

var konsekvent, kvinna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar Pink och Lady Gaga.

I övrigt brukar inte radiomusik gå hem sådåär jättemycket, men det är inte för att det är radiomusik, utan för att den är dålig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

250 kg kärlek:

Sedan när räknas Britney och Lady Gaga till "normal" musik?

Typiskt svarta människor. Alltså, mörka människor. I själen. Alltid ska ni hugga till och ifrågasätta det jag skriver. Det var inte diskussionen. Det är normal musik, punkt. Utgå från frågan istället. GASH...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att den vanliga musiken tjatar hål i huvudet på en. Vart vi än går så är den där, förföljer oss, och torterar oss. Tillsist låter all radioskit likadant och då är det helt befogat att spy galla över den. Med det säger jag inte att jag ogillar saker av principer, men när jag hör Poker Face på radion för trehundraelfte gången samma dag så blir det lite jobbigt, ja!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja gillar asmånga av radiolåtarna

Don't Bring flowers after i'm dead
Fireflies
Hero of war
Border (elr va den heter)
Ambitions
Somebody

säkert fler också iaf dessa jag kom på nu finns bra musik vöverallt bara man e en öppen o gla o go persjon!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Lady GaGa

[love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är vidrigt hur dipp som stelnat lite har exakt samma konsistens när det mjuknar upp i käften som sarre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Det är vidrigt hur dipp som stelnat lite har exakt samma konsistens när det mjuknar upp i käften som sarre.

xDDD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Det var inte diskussionen. Det är normal musik, punkt. Utgå från frågan istället. GASH...

På vilket sätt är den normal? För att den spelas flitigare i radio än något mindre känt EMO-band?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

250 kg kärlek:

På vilket sätt är den normal? För att den spelas flitigare i radio än något mindre känt EMO-band?

Typiskt punkare att ställa frågor om någonting helt irrelevant, man blir så trött.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Typiskt punkare att ställa frågor om någonting helt irrelevant, man blir så trött.

Jag är inte punkare. Kan du inte svara på frågan istället?


   
SvaraCitera

dzjugasjvili:

var konsekvent, kvinna.

emo e punk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Typiskt punkare att ställa frågor om någonting helt irrelevant, man blir så trött.

Haha [crazy]

Ont, ja det finns.


   
SvaraCitera