Aviseringar
Rensa alla

Finns det mycket ungdomsarbetslöshet? Eller är det bara en lögn?


Ämnesstartare

Ja, som titeln lyder. Är det en lögn att det finns mycket ungdomsarbetslöshet eller att det är svårt att få jobb? För att jag vet att det är väldigt lätt att få jobb om man bara inte är lat och letar och letar till slut får man. Väldigt lätt!


   
Citera
Ämnesstartare

Känner du några ungdomar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Känner du några ungdomar?

Ja, väldigt många. Flera har jobb till och med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du verkar dummare och dummare för varje dag som går.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det verkar vara mer lathet än annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är detta bara påhitt eller vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är en idiot.

År 2010 uppgick ungdomsarbetslösheten till omkring 30% (AKU), vet inte hur den ligger till idag, men siffrorna är likartade än idag. Ja, det är lathet och påhitt som ligger till grund för att 30% är utan arbete. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

År 2010 uppgick ungdomsarbetslösheten till omkring 30% (AKU), vet inte hur den ligger till idag, men siffrorna är likartade än idag. Ja, det är lathet och påhitt som ligger till grund för att 30% är utan arbete.

Eller att ungdomar är väldigt kräsna? Folk vill ju bara ha en hög lön trots att det är deras första jobb, dem vill säkert ha ca 25 000. Sedan vill dem ha jätte bra arbetsmiljö osv. Dem vill inte flytta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*de


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Eller att ungdomar är väldigt kräsna? Folk vill ju bara ha en hög lön trots att det är deras första jobb, dem vill säkert ha ca 25 000.

Trams.

Anura:

Sedan vill dem ha jätte bra arbetsmiljö osv

Å nej, man vill ha drägliga villkor, vad konstigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Trams.

Klart det är så. Folk vill ju inte ta det dem kan få som t.ex. Telfonförsäljning eller mcdonalds osv för att dem är för "fina" för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Klart det är så. Folk vill ju inte ta det dem kan få som t.ex. Telfonförsäljning eller mcdonalds osv för att dem är för "fina" för det.

Vad lever du i för bubbla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mata trollet vetja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Mata trollet vetja

Jag är inget troll. Jag är helt seriös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Jag är inget troll. Jag är helt seriös.

förlåt, hoppades verkligen inte folk var så dumma [sad]


   
SvaraCitera