Aviseringar
Rensa alla

finns det någon mer?


Ämnesstartare

OF 5:
Vet inte. Pröva livet utan allt det du har för ett tag. Det brukar sägas att man inte vet vad det man har betyder fören de gått förlorat.

Tack för svaret. Ska försöka mig på det 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
glöm inte sova o äta

Det är någonting jag försöker att komma ihåg! Tack 🙂


   
SvaraCitera
reben

drömmaren:

Det är någonting jag försöker att komma ihåg! Tack 🙂

viktigare än man tror


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

? v ?:

du anar inte hur många som känner precis som du. men några tips är: ta hand om dig själv, meditera och så. försök bryta onda cirklar och dåliga vanor, var ärlig mot själv och andra. det kan låta märkligt men det är bara dina tankar som skapar en falsk känsla av ensamhet, och det är där meditation kommer in.

Låter inte konstigt alls, dock ganska svårt.. men ska försöka! Tack 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sommargåvan:

Känner precis likadant.

Det är skönt att veta att man inte är ensam, men med det sagt menar jag inget illa! Hoppas du snart kommer förbi det och får det bättre 🙂 ta hand om dig! Finns här om du vill prata 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Du är inte ensam.

Skönt att veta. Tråkigt att det finns fler dock.. hoppas vi alla kan ta oss ur det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Försök hitta dig själv, lär känna dig själv.

Ååh jag försöker! Är lättare sagt än gjort ska jag säga dig.. "/


   
SvaraCitera

S3ON:

HAHAAHHAAHAHAH. du har humor grabben. jag gillar dig faktiskt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EmmaEminem:
När man känner sig ensam så spelar det ingen roll hur många det är omkring en, man måste börja fokusera på sig själv. Som folk ovan mig har skrivit, spendera tid med dig själv så blir det bättre.

Tack för tipset! Kloka ord 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:
Nej det är inte konstigt. Jag är vilsen och vet inte ens vem jag e men sånt får man ju inte yttra sig om som snubbe, då äre fjollstämpel direkt...

Känner likadant. "/ skit i "fjollstämpeln" det är nara bullshit! Hoppas du snart finner dig själv, lycka till o ta hand om dig 🙂 finns här om du vill prata 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:
Om du är ensam om att känna dig ensam? paradoxalt värre

Försök tänk igenom varför du känner dig ensam, att ha människor nära innebär inte att de känner dig eller förstår dig trots att det tycks vara givet numer i de flesta sammanhang. Stänger du själv ute folk och bygger en liten mur för att skydda dig själv mot att bli övergiven eller tappa kontrollen över relationer?

Tack för dina kloka ord 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:
Om man förlitar sig på sin omgivning och de inte går fullt ut i att hjälpa en så kan man väl känna sig ensam oavsett hur mycket folk som omringar. Man kan alltså inte förlita sig på dessa relationer om allt brister, svårt att finna sådanna människor som faktiskt bryr sig, speciellt om man aldrig fått den responsen från föräldrar.

Så sant. Tack för de kloka orden 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carl hitman:

bästa som sagts i denna tråd.

Mycket möjligt!


   
SvaraCitera

drömmaren:

Det är skönt att veta att man inte är ensam, men med det sagt menar jag inget illa! Hoppas du snart kommer förbi det och får det bättre 🙂 ta hand om dig! Finns här om du vill prata 🙂

Ja det är skönt att veta att man inte är ensam om det Glad Pratar gärna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sommargåvan:

Ja det är skönt att veta att man inte är ensam om det Glad Pratar gärna!

Det är bara att skriva! 🙂


   
SvaraCitera