Aviseringar
Rensa alla

Finns det någon sorts Matchmaking på denna sida?


Ämnesstartare

Jallieeeeee:

du ser ut om 30 vafan.....peddo

Lol? jag är iallafall 17 xD 1991 08 13
Jag har alltid varit tidig i utvecklingen och jag fick nog stubb redan som 12 åring tror jag... xD =/ :S Menmen...

Raring:

En tråd om "dejting service"

Aaha, ska kolla in det! Thx<3

Åtta:

UM-träff kallas det. Kom dit, ta med dig alkohol, och leta sedan upp den svagaste i flocken.

Jag vill inte ha något one-night-stand... Jag vill inte fylla ner någon för att få *nåt*. Jag är seriös som jag skrev, och jag vill INTE ha något engångs ligg. Jag vill heller inte ha sex hela tiden lol. Jag vill ha ett förhållande med kärlek, det måste inte innehålla sex jämnt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rasmus_z91:

Jag har alltid varit tidig i utvecklingen och jag fick nog stubb redan som 12 åring tror jag... xD =/ :S Menmen

jaja, jag driver med dig, hehej ag e ocksp övermogebn jag fick stubb när jag va 7.......o kolla på mig idag:'

ewewe.JPG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

UM-träff kallas det. Kom dit, ta med dig alkohol, och leta sedan upp den svagaste i flocken.

Ha, det brukar ju va jag....[cute]


   
SvaraCitera
Åtta

nazgul:

Ha, det brukar ju va jag....[cute]

Du som är den svagaste i flocken, ja. [cute] Men jag tror att Rasmus är ute efter de av kvinnligt kön.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Men jag tror att Rasmus är ute efter de av kvinnligt kön.

mm, vi får hoppas det iaf...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

mm, vi får hoppas det iaf...

Såklart jag är! Straight ofc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rasmus_z91:

Såklart jag är! Straight ofc

Kul, när det gäller UM så kan du aldrig vara säker...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rasmus_z91:

Lol? jag är iallafall 17 xD 1991 08 13
Jag har alltid varit tidig i utvecklingen och jag fick nog stubb redan som 12 åring tror jag... xD =/ :S Menmen...

så pinsamt, du är yngre än jag men har betydligt kraftigare skäggväxt[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kolla igenom den här tråden tills du hittar någon som är snygg.

Skicka snuskiga PM och be om MSN.

????

Profit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rasmus_z91:

Matchmaking

§5. Det är inte tillåtet för vare sig privatpersoner eller företag att annonsera eller göra reklam för vare sig föremål, tjänster eller kontakter på sajten, vare sig i forumet, i bloggen, i chatten eller liknande. Vid sådan förseelse kan Ungdomar.se att yrka på skadestånd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade du inte knullat med den där bruden du skickade bild på på msn lol? XDDD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schizofrenutter:

Hade du inte knullat med den där bruden du skickade bild på på msn lol? XDDD

Joh, men... Det var liksom bara för att få det överstökat. Det var ju min vän. Jag vill ha något seriöst nu, inte nåt engångligg som sagt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

§5. Det är inte tillåtet för vare sig privatpersoner eller företag att annonsera eller göra reklam för vare sig föremål, tjänster eller kontakter.....

Hur ska jag ta det då? :S Menar du att Matchm..... saken var så seriös? Ojj, jag menade själva händelsen att träffa varann, kom inte på något bättre än så.

Jag ber isånafall så mkt om ursäkt till alla på ungdomar.se för att jag inte tänkte mig för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rasmus_z91:

Jag ber isånafall så mkt om ursäkt till alla på ungdomar.se för att jag inte tänkte mig för.

Tror inte det är så farligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Intressant att denna tråd får vara kvar. Jag skapade en tråd som inte alls hade med att söka kontakt och fick tråden låst utan ens en motivering eller förklaring. Mer än att man inte fick söka kontakt.

Hallå, vad har hänt med överklaganderätten i Sverige? Hursomhelst, intressant hur denna tråd får vara kvar. [wink]


   
SvaraCitera