Aviseringar
Rensa alla

Finns det någon typ av tabletter som stoppar tillväxten?


elle_

Det är bara snyggt att vara så där lång en kille jag var ihop med var lite mer än 2 m lång 🙂


   
SvaraCitera

tjooooo:

Är rätt klen... typ 78 kg

78kg är okej men du borde äta mer och gymma så ska du se att du går upp i vikt! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elle_:
Det är baraarrow-10x10.png snyggt att vara så där lång en kille jag var ihop med var lite mer än 2 m lång 🙂

ja jag fattar att tjejer gillar långa killar och en del skulle tycka min längd var väldigt attraktiv etc etc men för mig så känns det bara helt förjävligt att alltid vara längst, alltid känna mig skit lång jämfört medarrow-10x10.png andra tjejer förutom de allra allra längsta på typ 1.80, ofta hör att man är lång osv.

Jag vill inte vara så här lång ens och vägrar att bli ännu längre...

trevlig-snubbe:

78kg är okej men du borde äta mer ocharrow-10x10.png gymma så skaarrow-10x10.png du se att du går upp i vikt! Glad

Ja de är sant, skulle vilja ligga på runt 85 kg.. Men hur som helst vet du om det är möjligt att ta något som gör att man inte växer mer?


   
SvaraCitera
elle_

Vad är det för negativt med att höra att man är lång? Varför vill du inte vara lång, det är jätte många som vill vara det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elle_:
Vad är det för negativt medarrow-10x10.png att höra att man är lång? Varför vill du inte vara lång, det är jätte många som vill vara det. 

Lång i mitt tycke är bra tills att man är runt 1.85. Sen blir det sämre och sämre för varje cm över det man är.


   
SvaraCitera

tjooooo:

Jag vill inte vara så här lång ens och vägrar att bli ännu längre...
Ja de är sant, skulle vilja ligga på runt 85 kg.. Men hur som helst vet du om det är möjligt att ta något som gör att man inte växer mer?

Först om främst, ser du det som ett problem som att andra tycker att det är oattraktivt och att det är ett problem med att du måste gå med böjd rygg för att taket är lågt (ellare snarare andra saker som dörröppningar etc.).
För du är ju 1.9m lång och jag är 3cm kortare än dig och jag ser inget problem med min längd och sedan så är du inte så där lång att det är till problem (egentligen).Många tjejer tycker ju att killar ska vara långa och så men vad tycker du är problemet i din längd?


   
SvaraCitera

Vilket skitprat. Sluta klaga på saker du inte kan förändra och jobba på sånt du kan ist, gå till gymmet och fyll ut din längd.
MVH mer än 190


   
SvaraCitera

tjooooo: 1.90 direkt när jag vaknar ungefär mitt på dagen ca 188

är det här en grej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Först om främst, ser du det som ett problemarrow-10x10.png som att andra tycker att det är oattraktivt och att det är ett problemarrow-10x10.png med att du måste gå med böjd rygg för att taket är lågt (ellare snarare andra saker som dörröppningar etc.).
För du är ju 1.9m lång och jag är 3cm kortare än dig och jag ser inget problem med min längd och sedan så är du inte så där lång att det är till problem (egentligen).Många tjejer tycker ju att killar ska vara långa och så men vad tycker du är problemet i din längd?

Problemet är att jag är som en jävla jätte.. Jag är stört lång helt enkelt..


   
SvaraCitera
elle_

tjooooo:

Lång i mitt tycke är bra tills att man är runt 1.85. Sen blir det sämre och sämre för varje cm över det man är.

Du är bara 5 cm längre, plus 1.90 cm är inget negativt. 


   
SvaraCitera

tjooooo:

Problemet är att jag är som en jävla jätte.. Jag är stört lång helt enkelt..

Fast jag är nästan lika lång som dig och jag ser folk som är längre än mig nästan varje dag så jag känner mig nästan liten 😛 Så varför känner du sig så stor isf? Borde det inte vara något positivt? Blink


   
SvaraCitera