Aviseringar
Rensa alla

finns det något jag avskyr


Ämnesstartare

så är det akassa, bidrag, balbalbalbaa[badgrin][badgrin]

inte för att det är svårt utan att det är TIDSKRÄVANDE OCH TAR ALDRIG SLUT

wrraaaaaaaaaaRRRRRRRRRRRRRR


   
Citera

vill ha ett bidrag som aldrig tar slut


   
SvaraCitera

gillar mina bidrag[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill krypa in under mossa


   
SvaraCitera

ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

så är det akassa, bidrag, balbalbalbaa[badgrin][badgrin]

inte för att det är svårt utan att det är TIDSKRÄVANDE OCH TAR ALDRIG SLUT

håller med dig, allt som heter bidrag är sånt extremt krångel hit och dit,man vill bara gå bärsärk och slakta dom ansvariga[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

håller med dig, allt som heter bidrag är sånt extremt krångel hit och dit,man vill bara gå bärsärk och slakta dom ansvariga[mad]

ja... skulle fixa fram exakta timmar jag jobbade och min inkomst år 2009 nyss [smile]

jävla tur att jag redan fixat arbetsgivarintyg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

a... skulle fixa fram exakta timmar jag jobbade och min inkomst år 2009 nyss [smile]

aa jävla fuckers r dom, hatar när man måste fixa fram sånt[mad]

Lounge fact:

jävla tur att jag redan fixat arbetsgivarintyg

aa annars hade dom säkert gnällt som fan om de också[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

aa annars hade dom säkert gnällt som fan om de också[shake]

aaa...

är ändå en ganska oragniserad människa som har papper på sådant, men när jag fyller i detta tänker jag på dem som INTE är det eller typ sådana som ej kan svenska så bra XD måste vara ett helvete för dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

är ändå en ganska oragniserad människa som har papper på sådant, men när jag fyller i detta tänker jag på dem som INTE är det

mm precis,jag är verkligen inte välorganiserad när det gäller att ha koll på sina papper, för ja hatart så jävla mycket vill bara bränna upp skiten istället[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äter inte bidrag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

mm precis,jag är verkligen inte välorganiserad när det gäller att ha koll på sina papper, för ja hatart så jävla mycket vill bara bränna upp skiten istället[cry]

du ska lägga allting i samma kasse typ! flera års av viktiga papper.. asbra så hittar man lätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

du ska lägga allting i samma kasse typ! flera års av viktiga papper.. asbra så hittar man lätt

haha gör du det lr? verkar inte så organiserat att ha alla papper i en o samma kasse[crazy] har mina papper utspridda i högar runtom i lägenheten,typ omöjligt att hitta de man ska[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

haha gör du det lr? verkar inte så organiserat att ha alla papper i en o samma kasse[crazy] har mina papper utspridda i högar runtom i lägenheten,typ omöjligt att hitta de man ska[blush]

alltså har i en kartong i en kasse XD

du borde städa ngn gng och lägga ihop allting du hittar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

alltså har i en kartong i en kasse XD

aha ok[crazy]

Lounge fact:

du borde städa ngn gng och lägga ihop allting du hittar

men då måste man sortera skiten, och sen kmr det ändå bli likadant igen tillslut känns som sån waste of time[cry]måste först komma på ett bra system som fungerar typ sätta in alla papper i pärmar lr nåt, och sån organisationsförmåga är jag nog ej kapabel till[blush]


   
SvaraCitera