Forumet - finns det något jag AVSKYR

finns det något jag AVSKYR

193 0 46

Spana också in:

BAdassbee:

hno r ett jävla hälsofreak och hon drog upp d där med att ja kommr bli fet just för att hon ville att ja skulle reagera och int äta flingor

Jaha.. men då kan hon ju ge dig förslag på vad du kan äta istället. Visst, äter man flingor med massor socker i så är det väl inte det bästa.. men vanliga cornflakes är ju ingen större fara.
patrick bateman:

bara om man äter sjukt mycket och dåligt. gör dock inte jag, äter kanske lite för mycket men inte överdrivet? gör nog inte du heller tror jag

joo, ätr massa varje daggg

min syrra sa senare(efter att hon sagt att ja skulle bli tjock) typ att jag "ja hade gått ner" fast jag har gått upp pga ätr ign, ja ba vavfaghnng
BAdassbee:

joo, ätr massa varje daggg

min syrra sa senare(efter att hon sagt att ja skulle bli tjock) typ att jag "ja hade gått ner" fast jag har gått upp pga ätr ign, ja ba vavfaghnng

hon bara trollar

mat är bra. man ska äta. farligare att äta för lite för lite än lite för mycket
BAdassbee:

mmmmmmmmmmmm, ska knivhugga hon

haha det vore kanske en lite överdriven reaktion men lycka till [y]

BAdassbee:

ja men man blir mke snyiggare om man ätr för lit

njaee du. inte snyggt med smala männiksor. inte heller snyggt med tjocka då heller. man ska ju vara normal men jag föredrar lite mer runda folk än smala folk. ben är läskigt
patrick bateman:

haha det vore kanske en lite överdriven reaktion men lycka till

tcckk, har anlitat nåra nu att göra åt mig

patrick bateman:

njaee du. inte snyggt med smala männiksor. inte heller snyggt med tjocka då heller. man ska ju vara normal men jag föredrar lite mer runda folk än smala folk. ben är läskigt

ben e fint