Aviseringar
Rensa alla

finns det något jag AVSKYR


Ämnesstartare

höhhö hrmr annan tråd

så r de min jäkla syrra som sägr att ja kommr bli tjock ifall ja ätr antingen flingor lr macka


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

hon ljuger ju, såatteee


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad dumt sagt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

hon ljuger ju, såatteee

hon e helt wierd, hon sa att ja skulle göra rikti mat ist så hon förslog tortellini och så fick ja tydlign inte gör d hellr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

vad dumt sagt..

hno r ett jävla hälsofreak och hon drog upp d där med att ja kommr bli fet just för att hon ville att ja skulle reagera och int äta flingor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det stämmer. för att inte bli tjock och oälskad så måste du äta båda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BAdassbee:

hno r ett jävla hälsofreak och hon drog upp d där med att ja kommr bli fet just för att hon ville att ja skulle reagera och int äta flingor

Jaha.. men då kan hon ju ge dig förslag på vad du kan äta istället. Visst, äter man flingor med massor socker i så är det väl inte det bästa.. men vanliga cornflakes är ju ingen större fara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Jaha.. men då kan hon ju ge dig förslag på vad du kan äta istället. Visst, äter man flingor med massor socker i så är det väl inte det bästa.. men vanliga cornflakes är ju ingen större fara.

jo undrar va hon kommr em för förslag, hon eju vegeterian


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mat är gott


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mat är gott


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

mat är gott

ja men d r farligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BAdassbee:

ja men d r farligt

bara om man äter sjukt mycket och dåligt. gör dock inte jag, äter kanske lite för mycket men inte överdrivet? gör nog inte du heller tror jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

bara om man äter sjukt mycket och dåligt. gör dock inte jag, äter kanske lite för mycket men inte överdrivet? gör nog inte du heller tror jag

joo, ätr massa varje daggg

min syrra sa senare(efter att hon sagt att ja skulle bli tjock) typ att jag "ja hade gått ner" fast jag har gått upp pga ätr ign, ja ba vavfaghnng


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BAdassbee:

joo, ätr massa varje daggg

min syrra sa senare(efter att hon sagt att ja skulle bli tjock) typ att jag "ja hade gått ner" fast jag har gått upp pga ätr ign, ja ba vavfaghnng

hon bara trollar

mat är bra. man ska äta. farligare att äta för lite för lite än lite för mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hon bara trollar

mmmmmmmmmmmm, ska knivhugga hon

patrick bateman:

mat är bra. man ska äta. farligare att äta för lite för lite än lite för mycket

ja men man blir mke snyiggare om man ätr för lit


   
SvaraCitera