Aviseringar
Rensa alla

Finns det några bra hundar för såna som är allergiska?


leksakshund


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

leksakshund

Haha... ah en teknisk som kan gå och kissa och bajsa och va mjuk och äta gegga. [y]


   
SvaraCitera

Imoon:

..och varför "måste" det finnas? Är man allergisk så är man, skitsynd men man kan ej göra särskildt mycket.

Köp en sphynx eller nåt annat djur


   
SvaraCitera

Loekring:

Haha... ah en teknisk som kan gå och kissa och bajsa och va mjuk och äta gegga. [y]

Nä varför? Bara jobbit att dom ska ha mat å bajsa å äckla sig...

Tänkte mig:
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

Nä varför? Bara jobbit att dom ska ha mat å bajsa å äckla sig...

Därför då har man i alla fall en anledning att gå ut med hunden 🙁
Haha söt liten rackare du hitta.. Men den lär ju vara så mycket dyrare än en riktig hund? :<


   
SvaraCitera

Loekring:

Därför då har man i alla fall en anledning att gå ut med hunden 🙁
Haha söt liten rackare du hitta.. Men den lär ju vara så mycket dyrare än en riktig hund? :<

ja säkert.

En riktig kostar väl mellan 5 000 och 20 000 beroende på va du ska ha. sen kostar ju massa mat å vetrinärkostnader, koppel, hundbajspåsar osv...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

En riktig kostar väl mellan 5 000 och 20 000 beroende på va du ska ha. sen kostar ju massa mat å vetrinärkostnader, koppel, hundbajspåsar osv...

Jo det vet jag väl 😀 Haha.. men läs igen så förstår du.


   
SvaraCitera

Loekring:

Jo det vet jag väl 😀 Haha.. men läs igen så förstår du.

Den är billig. Riktig hora är va det är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns några raser som inte fäller päls, dessa är bättre för allergiker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

Den är billig. Riktig hora är va det är

Fyfan vad nice. Den som spar han har.. DÅRA! För alla er där ute som köper riktig hund..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Det finns några raser som inte fäller päls, dessa är bättre för allergiker.

Vilka?


   
SvaraCitera

Loekring:

Fyfan vad nice. Den som spar han har.. DÅRA! För alla er där ute som köper riktig hund..

mena det... har haft en riktig hund men den tog mamma med sig när hon flytta [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Loekring:

Vilka?

Pudel och Irish soft coated wheaten terrier är de jag kommer ihåg men tror att det ska finnas två eller tre raser till.

Det som är så bra med dem förutom att de är bättre för allergiker är att man slipper en massa hår som stökar ner i huset och man kan själv välja hur lång päls de ska ha, vad man tycker är snyggast liksom. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

mena det... har haft en riktig hund men den tog mamma med sig när hon flytta

Då.. så tycker jag att du ska skaffa dig en leksakshund som du så positivt tipsa mig om! [y][bigsmile]


   
SvaraCitera

Loekring:

Då.. så tycker jag att du ska skaffa dig en leksakshund som du så positivt tipsa mig om! [y][bigsmile]

Vill inte ha hund [no-no] dom är jobbiga


   
SvaraCitera