Aviseringar
Rensa alla

Finns det några bra tjejer där ute?


Tjejer faller inte för idioter, de flesta (kvinnor och män) faller för människor som är initiativtagande och utåtriktade. Det är lätt att som blyg och osocial lägga skulden på tjejerna för att de väljer ju fel kille! men det är DIG det är fel på.

Sluta stå och titta på, inse att du inte har något att förlora, öva på att prata med människor och var inte rädd för något. Då ska du se att det går mycket bättre.


   
SvaraCitera

respons:

Det är lätt att som blyg och osocial lägga skulden på tjejerna för att de väljer ju fel kille! men det är DIG det är fel på.

Näää, det är så att tjejer väljer nån idiot . [no-no]


   
SvaraCitera
Exner

Wezc:

Jag är ganska blyg utav mig, men när jag väl börjar lära känna personen/personerna blir jag mycket mer social.

Hur ska de kunna veta hur bra du är, om du inte pratar med dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aCid:

Näää, det är så att tjejer väljer nån idiot .

Är du rolig nu? Jag ser inte det roliga i det du skriver. Men kan du läsa det som står längst ner på första inlägget i tråden?


   
SvaraCitera

aCid:

Näää, det är så att tjejer väljer nån idiot .

Låter mer idiotiskt att stå och gnälla för sig själv istället för att gå in för det imo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Hur ska de kunna veta hur bra du är, om du inte pratar med dem?

Jag brukar oftast prata med någon jag vill prata med i värsta fall.


   
SvaraCitera
Exner

Wezc:

Jag brukar oftast prata med någon jag vill prata med i värsta fall.

Det är inte alls svar på min fråga.


   
SvaraCitera

Prata med någon tjej du tycker verkar intressant, fråga något, beröm hennes utseende. Och kom ihåg! Var självsäker när du säger det!


   
SvaraCitera

Ha en skön stil, skippa deamau5. Seriöst, ge fan i det!!!


   
SvaraCitera

respons:

aCid: Näää, det är så att tjejer väljer nån idiot .
Låter mer idiotiskt att stå och gnälla för sig själv istället för att gå in för det imo.

Jag pratar med vem jag vill . För mig det är nästan ingen problem att göra det . Men det är så att tjejer väljer bara dom som röker, dricker och så ... Det är sant .


   
SvaraCitera

aCid:

Jag pratar med vem jag vill . För mig det är nästan ingen problem att göra det . Men det är så att tjejer väljer bara dom som röker, dricker och så ... Det är sant .

Lagom bra generalisering du. För det första är det inte sant såvida du inte enbart kollar på genomsnittsfjortisen, för det andra är det inte idiotiskt att dricka.

Lär dig att bidra med något till människorna du möter bara istället för att avfärda människor som idioter.


   
SvaraCitera

respons:

Lagom bra generalisering du. För det första är det inte sant såvida du inte enbart kollar på genomsnittsfjortisen, för det andra är det inte idiotiskt att dricka.

Lär dig att bidra med något till människorna du möter bara istället för att avfärda människor som idioter.

Att dricka är ju okej, nån gång/vecka, men inte så att nästan varje dag bara dricker och röker ett paket/dag eller ett paket/2daggar . Det är INTE okej, tycker jag . Men alla gör vad dom vill .:)


   
SvaraCitera