Aviseringar
Rensa alla

Finns det några härdsmältsaktivister här?


Draug

S3ON: Håller med! det är n det gäller, under vår livstid!

självklart vi ska bygga upp en helt ny kultur ur dom radioaktiva rasmassorna. Och självklart kmr Magpiemans krafter kunna bota denna radioaktiva strålning med sina superba krafter.


   
SvaraCitera
Draug

borde egentligen  illustrera magpiemans superhero dräkt, jag är ju ändå hans alter-egoBlink inspirerad av av radioaktiva material och radioaktiva skator ska den ju självklart va!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:
borde egentligen  illustrera magpiemans superhero dräkt, jag är ju ändå hans alter-egoBlink inspirerad av av radioaktiva material och radioaktiva skator ska den ju självklart va!

Är du duktig på att rita? Typ i photoshop? vill se! Skål


   
SvaraCitera
Draug

S3ON: Är du duktig på att rita? Typ i photoshop? vill se!

jag har ritat, skissat, och målat i hela mitt liv faktiskt. Är inte så haj på photoshop det är ett bra program att arbeta med bilder i men jag har aldrig riktigt haft orken att lära mig det fullt ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:

jag har ritat, skissat, och målat i hela mitt liv faktiskt. Är inte så haj på photoshop det är ett bra program att arbeta med bilder i men jag har aldrig riktigt haft orken att lära mig det fullt ut.

Du får gärna lägga upp bilder här i tråden på din prototypdräkt och så Glad


   
SvaraCitera
Draug

har ju inte tyvärr några av mina verk inlagda på den här datorn, hade massa skisser och teckningar jag gjort på den förra jag hade men den kraschade här för ett tag sen Ledsen har inte orkat scana in nått nytt heller. Har vart energilös här under en tid är väll därför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug: Har vart energilös här under en tid är väll därför.

dig i en kärnreaktor hade gjort susen! 


   
SvaraCitera
Draug

S3ON: Du får gärna lägga upp bilder här i tråden på din prototypdräkt och så

haha ja de lär jag ju ska göra! får rota fram scannern hur källarn så jag kan lägga in dom på datorn sen!


   
SvaraCitera
Draug

S3ON: dig i en kärnreaktor hade gjort susen!

indeed de hade fått mig totalmaxad med ny energi!Mycket glad


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

get a skatroom


   
SvaraCitera
Draug

Bell: get a skatroom

nää vi vill ju rekrytera folk här till vår härdsmältsaktivistgrupp! hur ser ett skatroom ut? blev lite nyfiken där.


   
SvaraCitera