Aviseringar
Rensa alla

Finns det några indies här?


Ämnesstartare

Tja, undra om det fanns några som lyssnar på indiemusik här! alltid kul att prata musik osv. vilka e era favvo indieband/artister?


   
Citera
Ämnesetiketter

"Snälla gå och dö en långsam död istället för att göra 15 trådar i minuten."

Var vad jag hade tänkt att skriva, sedan såg jag att du är en halvrandom trollare. Nu är jag bara lite grinig på dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inga? ok, själv lyssnar man på the kooks, the killers, first aid kit, daniel adams ray och kings of leons


   
SvaraCitera

gillar the kooks och first aid kit och daniel adams ray och massa fler artister och grupper men har ingen koll på vilka som är indie och inte


   
SvaraCitera
höna

altaf raja är fett bra indi musik!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

gillar the kooks och first aid kit och daniel adams ray och massa fler artister och grupper men har ingen koll på vilka som är indie och inte

indie betyder först och främst att dom inte ligger på dom stora skivbolagen, utan på "indipendente" skivbolag. också är det ju att dom gör musik med riktiga instrument till skilnad ifrån musik som typ black eyed peas o sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

altaf raja är fett bra indi musik!!

mena inte sån indie musik


   
SvaraCitera

replica:

indie betyder först och främst att dom inte ligger på dom stora skivbolagen, utan på "indipendente" skivbolag. också är det ju att dom gör musik med riktiga instrument till skilnad ifrån musik som typ black eyed peas o sånt.

jo, det vet jag. men det är inget jag tar reda på när jag hör något jag gillar [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

altaf raja är fett bra indi musik!!

fucking troll


   
SvaraCitera
höna

du kan va troll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

du kan va troll

stick ditt fucking troll


   
SvaraCitera
höna

ska sticka dig med en nål på stjärten


   
SvaraCitera

replica:

the kooks, the killers

replica:

indiemusik

Hah! Här kommer du inte klara dig länge,raring!


   
SvaraCitera

"Common pipöl"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Hah! Här kommer du inte klara dig länge,raring!

va? va menaru?


   
SvaraCitera