Aviseringar
Rensa alla

Finns det nån här som kan klippa mitt hår?


Ämnesstartare

terrormat:

Lugnt, hör av dig så fixar jag.

Hörs om två månader då!

mrman:
Vad ska jag ha för frisyr?

Sist jag klippte mig så det ut så här. Men funderar på att klippa kortare nu.

DSC07500.JPG

Fan nu när jag tänker på det så har du ju lite Nick Carter frilla på din avatar.

S3ON:
Också kört själv med saxen ett par gånger, man ser inte att det är ojämnt när man har massa hårprodukter i! Cool

På mig syntes det ändåLedsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Fan nu när jag tänker på det så har du ju lite Nick Carter frilla på din avatar.

nick_carter.jpg

Ska jag köra på sån frisyr? ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

nick_carter.jpg

Ska jag köra på sån frisyr? ^^

Gört! Typ nåt sånt brukar jag oftast köra när jag klipper mig, känner mig som mest bekväm i det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Njae, gjorde det i våras då det var väder för det men nu fryser man ju sönder. Dessutom ändrar huvudet till en mer avlång form när jag har så, det gillar inte jag. I kort hår (ponera U.S marine) ser jag dessutom krallig ut.

Även på vintern är det bra! Därför om du har fint hår nu förstörs det av mössa men har du inget hår kan du ha mössa samt ta av den inomhus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Även på vintern är det bra! Därför om du har fint hår nu förstörs det av mössa men har du inget hår kan du ha mössa samt ta av den inomhus.

Joo fast som sagt, ansiktsformen ändras och jag ser ut typ som alien. Fast det handlar väl också om vanan. Men tjejerna gillar håret så vad ska man göra liksom?Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Joo fast som sagt, ansiktsformen ändras och jag ser ut typ som alien. Fast det handlar väl också om vanan. Men tjejerna gillar håret så vad ska man göra liksom?

Haha ja tyvärr gör de det, själv älskar jag att det rakat, fast kan bero på att mitt huvud är rätt stort så ser bra ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha ja tyvärr gör de det, själv älskar jag att det rakat, fast kan bero på att mitt huvud är rätt stort så ser bra ut.

Okej, mitt är rätt stort också fast litet i förhållande till axlar vilket gör att jag ser bitigare ut när jag har kort hår. Det växer ganska mycket på tjockleken när det växer ut så då ser det mer ut som om jag har en hjälm på mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Okej, mitt är rätt stort också fast litet i förhållande till axlar vilket gör att jag ser bitigare ut när jag har kort hår. Det växer ganska mycket på tjockleken när det växer ut så då ser det mer ut som om jag har en hjälm på mig.

Haha coolt, intressant det där med hur olika våra huvuden är. Hm, coolt hår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha coolt, intressant det där med hur olika våra huvuden är. Hm, coolt hår.

image_32.jpg

Typ såhär blire. Ca tre månader gammal bild.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Typ såhär blire. Ca tre månader gammal bild.

Haha, sånt hår är väl rätt coolt ändå. Mitt lbir hemskt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha, sånt hår är väl rätt coolt ändå. Mitt lbir hemskt. 

Fast det blir så tjockt, man kan inte se hur bredaxlad och väldefinierad jag egentligen är. Det är där skon klämmer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Fast det blir så tjockt, man kan inte se hur bredaxlad och väldefinierad jag egentligen är. Det är där skon klämmer.

Haha ja det är ett dilemma. 


   
SvaraCitera