Aviseringar
Rensa alla

FINNS DET SNÄLLA MÄNNISKOR


Ämnesstartare

Finns de snälla människor i värden ?
De finns ju ungefär 9 miljoner människor i hela värden
Men undra om de finns snälla människor ?
Ja ha träffat människor som slagit mej, tagit mina kläder, inte brytt sej als om mej och sen ha ja träffat människor som ja trott vart snälla men som sen bara ha försvunnit och struntat helt i mej
Men kan de finnas snälla människor, de undra ja
Men hur är en snäll människa då ?
De är ju väldigt olika från peson till peson
För mej är en snäll människa någon som; ofta använder snäll röst, man kan säja nåt till den personen och sen säjer inte de till någon annan, den säjer inte duma ord och man kan va precis som man är och personen tycker de är helt okej och man ha kul tillsammans
De är en snäll människa för mej
Föst trodde verkligen inte ja att de fans snälla människor eftersom ja träffat andra människor som inte vart snälla mot mej men sen ha ja träfat andra människor som va snälla men ja viste inte föst om dom skulle va snälla hela tiden men de va dom så de finns snälla människor i värden, de jäller bara att hitta dom


   
Citera

aa bra skrvt tkr ja


   
SvaraCitera

jag är en snäll människa ifall du är det mot mig om du fattar vad jag menar[wink]


   
SvaraCitera

Ja du, jag säger dig så som jag se det.
Ja. Det finns snälla människor.
Men tyvärr så är det allt för ofta ett utdöende släkte.

I en värld där allt enbart handla om makt och pengar så är icke snällhet något som man vinner rikedomar med.
Enligt Biblel så står det "sök ska du finna, bulta på dörren och dörren skall öppnas sig"
Och med dessa ord vilja jag säga, sök vida i världen så lär du finna en vän, en människa som är snäll

mvh FIG

PS Såg nu i efterhand att detta tydligen skulle vara en dikt, trodde det var en fråga.


   
SvaraCitera

Jag är en snäll människa.


   
SvaraCitera

många tror att jag är snäll[smile]

Chickfactor:

jag är en snäll människa ifall du är det mot mig om du fattar vad jag menar

fattar inte[confused]


   
SvaraCitera

kebu12:

fattar inte[confused]

ifall du gör snälla saker mot herr peter niklasson så är peter niklasson snäll mot dig[cute]


   
SvaraCitera

Chickfactor:

ifall du gör snälla saker mot herr peter niklasson så är peter niklasson snäll mot dig

kan man få träffa den här, herr peter niklasson då, så man kan få vara snäll mot honom?[blush]


   
SvaraCitera

kebu12:

kan man få träffa den här, herr peter niklasson då, så man kan få vara snäll mot honom?[blush]

aa, han har cyberspacemessenger[cute]


   
SvaraCitera

nej det finns det inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

många tror att jag är snäll[smile]

Är du inte det ?


   
SvaraCitera

lilla sköna bruden:

9 miljoner människor i hela värden

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AIÌDS


   
SvaraCitera

lilla sköna bruden:

De finns ju ungefär 9 miljoner människor i hela värden

nej, men i New york, dock.


   
SvaraCitera

hehe jag fick höra att ja verkade så snäll, så

d e ja okså


   
SvaraCitera