Aviseringar
Rensa alla

Finns det svenska tjejer som inte gillar att dricka för mycket och bli berusade?


Eftersom jag AVSKYR  Arg   Arg   Arg   fulla brudar så hoppas jag verkligen att det finns tjejer som föredrar att leva ett nyktert liv. Jag har definitivt inget emot en kall starköl när man är törstig eller några glas vin till maten eller en läcker drink men bara supa bara för att bli full - NÄ FY FAN!    Tumme ned


   
SvaraCitera

Har träffat många tjejer som knappt dricker eller endast lite.


   
SvaraCitera

känner en litegrann 


   
SvaraCitera
Ngrswe
Ämnesstartare

vikingen:
Eftersom jag AVSKYR  Arg   Arg   Arg   fulla brudar så hoppas jag verkligen att det finns tjejer som föredrar att leva ett nyktert liv. Jag har definitivt inget emot en kall starköl när man är törstig eller några glas vin till maten eller en läcker drink men bara supa bara för att bli full - NÄ FY FAN!    Tumme ned

jag håller med dig. det räcker med 2 eller 3 starköl men inte att dricka för att bli berusad


   
SvaraCitera

S3ON:
känner en litegrann 

är de ifrån kyrkan?


   
SvaraCitera

Anura:

är de ifrån kyrkan?

faktiskt inte 

men kan väl hända att kyrkmänniskorna har påverkat henne. Vi är alla djupt påverkade här i stan.  de hjärntvättar oss i skolor som barn. 


   
SvaraCitera

S3ON: men kan väl hända att kyrkmänniskorna har påverkat henne. Vi är alla djupt påverkade här i stan.  de hjärntvättar oss i skolor som barn.

man har ju hört rykten om att Jkpg har många frikyrkor men är de så mkt?


   
SvaraCitera

Anura:

man har ju hört rykten om att Jkpg har många frikyrkor men är de så mkt?

jaaaaaaa 

det är ingen myt


   
SvaraCitera

S3ON: jaaaaaaa

men kom igen.. Sverige är ju generellt ett väldigt selektivt land. eller ja menar hur märker man av det? staden kallas ju ibland för jerusalem?


   
SvaraCitera

Anura: hur märker man av det?

Du hade märkt det om du hade gått på någon utav grundskolorna i kommunen. Eller om du tar dig högt upp i ett lokaletablerat företag. Håller du klaffen när folk frågar vad du tror på så kanske du klarar dig, men så fort du yttrar dig om ateism så ser de dig per automatik som obildad och idiot, i vissa fall kanske även som satans barn och du blir istället ett hot i deras ögon. De sitter på jättemånga fördomar.   


   
SvaraCitera

Ja.               


   
SvaraCitera
Ngrswe
Ämnesstartare

ANONYMÉS:
Ja.               

tack för ditt lång och välförklaring svar


   
SvaraCitera

Ngrswe:

tack för ditt lång och välförklaring svar

Haha Mycket glad Nä men seriöst, klart dom finns. Det är en relativt stor skillnad mellan att bruka alkohol måttligt och supa som ett svin. Hatar personligen allt vad temporär ungdomskultur är och har varken något facebook konto eller festar, är dock av kille.


   
SvaraCitera

nä tyvärr kolla i korea ist


   
SvaraCitera

Jag dricker inte 🙂 får dålig hy av det hehe, inte värt


   
SvaraCitera