Aviseringar
Rensa alla

finns inga snygga människor!!


Ämnesstartare

bara folk som tycker vissa är fint

till exempel att ha viss näsa tycker andra är fint medan andra tkr det är fult.. eller blond hår, eller stora fötter, eller bullfitta...

kom ihåg det när ni går ute i världen!!!


   
Citera

SÅ JÄVLA SANT!!!!! Alla människor är JÄTTE FULA OCH JÄTTE FINA!! fan vad bra


   
SvaraCitera

det finns ingenting förutom sinnesuppfattningar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sameshit:

SÅ JÄVLA SANT!!!!! Alla människor är JÄTTE FULA OCH JÄTTE FINA!! fan vad bra

man kan säga också att ansiktet är 10% av kroppen och e fint. då e man 10% jättefin. sen kanske fötterna är fula då är det 10% fin 10% ful osv så man får mäta med eget mått


   
SvaraCitera
mynona

Varenda människa är både snygg såväl som ful. Allt handlar om vem man frågar. Man kan bli kvitt sina komplex på det viset, föreställer jag mig.


   
SvaraCitera

proportioner, symmetri eller asymmetri, utstrålning gör ju en människa ''snygg''

men en person med pyttelitet huvud men jättestor näsa och milimetertunna läppar o grumliga intetsägande ögon är väl aldrig snygg för någon?


   
SvaraCitera

mynona:

snygg såväl som ful.

Alla människor är jätte fina och jätte fula


   
SvaraCitera

oatsreuvaue:

men en person med pyttelitet huvud men jättestor näsa och milimetertunna läppar o grumliga intetsägande ögon är väl aldrig snygg för någon?

jo vissa gillar science fiction


   
SvaraCitera

oatsreuvaue:

men en person med pyttelitet huvud men jättestor näsa och milimetertunna läppar o grumliga intetsägande ögon är väl aldrig snygg för någon?

Jo för en människa som kanske har jättestort huvud och jätteliten näsa och gigantiska läppar och intensiva ögon? Många människor gillar det som man själv saknar


   
SvaraCitera
mynona

Sameshit:

Alla människor är jätte fina och jätte fula

Det är sant, jag ser nu att du skrev samma sak först, bara med andra ord!


   
SvaraCitera

mynona:

Det är sant, jag ser nu att du skrev samma sak först, bara med andra ord!

Haha. [love]


   
SvaraCitera

Sameshit:

o för en människa som kanske har jättestort huvud och jätteliten näsa och gigantiska läppar och intensiva ögon? Många människor gillar det som man själv saknar

aa men det brukar ändå inte dras till den extrema motsatsen

o det varierar vissa dras ju till de som liknar en själv

fast om någon ser sjuk och rubbad ut med infekterad hud osv, kan den vara snygg då?


   
SvaraCitera

skitsnack. genkvalitet och livsduglighet varierar självklart.


   
SvaraCitera
KSENIA

TUR!!!! DET ÄR BRA ATT VARA FUL MEN VET INTE VRFÖR


   
SvaraCitera

oatsreuvaue:

fast om någon ser sjuk och rubbad ut med infekterad hud osv, kan den vara snygg då?

alltså okej, skulle jag svara utifrån mig personligen skulle det bli ett nej. Men det är för att jag är en ytlig liten satmara.
Men alltså någonstans stämmer väl det begreppet, insidan kan få utsidan att skina osv. Så ja jag skulle ändå säga att den människan kan vara snygg, ifall man lär känna hen! Annars nej.
Vad säger du?


   
SvaraCitera