Aviseringar
Rensa alla

Finns inget värre än inställda planer [zzz]


Ämnesstartare

kebu12:

haha ja, väldigt ovärt att behöva betala när det snart stänger[crazy] men du kan ju annars bara fixa dig för dig själv, vara fin för dig själv hemma liksom[cute]

säg att ni skall träffas snart, sen träffas ni imorgon, gäller att vara värst liksom[wink]

Hahahaha, ja, och inte svara när hon ringer. [badgrin]
Fast nee, går ut ändå. E rätt så "taggad" [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Hahahaha, ja, och inte svara när hon ringer. [badgrin]
Fast nee, går ut ändå. E rätt så "taggad" [smile]

ja, det brukar bli bra ändå. när man går ut och har kul, man släpper ju liksom på det som känns tråkigt och har bra kul. så jag tror du kommer ha en bra natt, hoppas på det![smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

ja, det brukar bli bra ändå. när man går ut och har kul, man släpper ju liksom på det som känns tråkigt och har bra kul. så jag tror du kommer ha en bra natt, hoppas på det![smile]

aa det blir vad man gör det till 🙂 hade helt ok men höjdpunkten va cheesen utan kött yum yum yum. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

aa det blir vad man gör det till 🙂 hade helt ok men höjdpunkten va cheesen utan kött yum yum yum. [bigsmile]

cheesen utan kött? vad menas med det? man brukar väl inte äta ost och kött, eller?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

cheesen utan kött? vad menas med det? man brukar väl inte äta ost och kött, eller?[sad]

LOL

McDonalds > Cheeseburgare > Utan kött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad hade du för planer? [cute]


   
SvaraCitera

Krig är värre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

McDonalds > Cheeseburgare > Utan kött

haha jaha[blush] men blir inte det bara bröd och ost, och så....ketchup...typ?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

haha jaha[blush] men blir inte det bara bröd och ost, och så....ketchup...typ?[shake]

jo men det e ju det som e gott :PPPPPPP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

jo men det e ju det som e gott :PPPPPPP

mm, sant, ketchup är gott[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

mm, sant, ketchup är gott[blush]

Ja [blush] Och löken+senapen+brödet+o osten+saltgurkan...blev dock avtänd när jag fick reda på att de ej använder riktig lök [cry] de löser upp nån kemikalielök i vatten lr något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ja [blush] Och löken+senapen+brödet+o osten+saltgurkan...blev dock avtänd när jag fick reda på att de ej använder riktig lök [cry] de löser upp nån kemikalielök i vatten lr något

haha va, hur fan kan dom göra så, låter ju helt fucked[shake] tur att jag ändå inte gillar, vill typ bara ha bröd, kött och ketchup[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast inte på donken, donken är fan asäckligt[sad]


   
SvaraCitera