Aviseringar
Rensa alla

Finns spöken??


Ämnesstartare

Jag vet att det är en knäpp fråga men jag känner folk som säger att dom ser andar elr spöken, och att deras döda släktingar kommer till dom på natten. jag tror nog inte på det men det skrämmer skiten ur mig ibland, finns dom elr inte??[shake]


   
Citera
Ämnesetiketter

nä finns inte


   
SvaraCitera

Lounge:


   
SvaraCitera

kom ditt freak


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

nä finns inte

vet, det men det skrämmer mig ändå jag ser nog på för många skräckfilmer blev rädd när jag såg "poltergiest" och "instängd" och "drag me to hell" och många fler ska nogg sluta se på dom hemma själv i mitt rum på natten [cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo det gör dom. Bara dom som är rädda för döden säger något annat.


   
SvaraCitera

Amboshed:

Bara dom som är rädda för döden säger något annat.

Är det inte tvärt om?[confused] Dem som e rädda för döden tror att man fortsätter existera efter döden[tard]


   
SvaraCitera

naj


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

tycker personligen att folk som tror på spöken är lite väl snabba att skylla på dem så snart något som de ej kan förklara händer.

Amboshed:

Jo det gör dom. Bara dom som är rädda för döden säger något annat.

hahah va, var är logiken i detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

hahah va, var är logiken i detta.

Finns ingen.

Förövrigt är denna fråga inte värd att diskutera eftersom det brukar vara så att de som sett spöken tror på dom, och dom som inte gjort det tror inte på dom.

Ganska svårt att övertyga någon genom ett internetforum.
Personligen har jag upplevt mystiska saker men grunder inte min tro alls på det som har hänt, utan på andra saker.

Svaret får vi när vi dör. Tills dess så borde vi allihopa hålla käften.


   
SvaraCitera

Nä. Galet att inbilla sina barn ngt annat.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Amboshed:

Svaret får vi när vi dör. Tills dess så borde vi allihopa hålla käften.

fast aldrig något fel i att spekulera. brukar ha livliga diskussioner med far min som är fast övertygad att han kan få kontakt med andar.

Amboshed:

utan på andra saker.

utveckla dessa andra saker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

utveckla dessa andra saker

Andras berättelser och de få men bra bevis som faktiskt finns, t.ex förändringar i magnetfält som har kunnat visats.

Kviq:

fast aldrig något fel i att spekulera.

Kanske inte, men när diskussionen istället börjar handla om vem som är idioten har det gått för långt (och det händer varenda gång en sådan här tråd dyker upp) [sad]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Amboshed:

Andras berättelser och de få men bra bevis som faktiskt finns, t.ex förändringar i magnetfält som har kunnat visats.

fast haha. förändringar i magnetfält. sweet. som jag sa innan:

Kviq:

tycker personligen att folk som tror på spöken är lite väl snabba att skylla på dem så snart något som de ej kan förklara händer.

Dold text: även om man kunnat förklara många av dessa magnetfältsförändingar på mindre spännande sätt.

Amboshed:

Kanske inte, men när diskussionen istället börjar handla om vem som är idioten har det gått för långt (och det händer varenda gång en sådan här tråd dyker upp)

må så vara, men ser inte problemet i det. tycker att det är så i de flesta diskussioner på denna sida, inte många som ändrar sig eller ger sig.


   
SvaraCitera

Det Okända på TV4+ kan vara ganska intressant. Särskilt mediet Terry Evans är skicklig. Om inte han kan tala med spöken så är han sannerligen en av världens bästa magiker.


   
SvaraCitera