Aviseringar
Rensa alla

Fint (ödet)


Ämnesstartare

Hände en väldigt fin grej och känns lite som ödet Rodnar Jag gjorde ju min pm tråd igår och en av de allra första personerna jag pma med, pma jag väldigt mycket med. Tyckte om denne och sen snackade vi på msn (haha) med 🙂 sen upphörde vår kontakt dock, nästan exakt 2 år sen, var precis efter julafton 2011 typ. Vet inte varför 🙁 För typ nån vecka sen har jag dock börjat pma med en person igen, vi är nu även vänner på fb och gillar denne 🙂 så när jag igår rensade allt och såg den här gamla användaren så tyckte jag mig känna igen denne i den här nya personen... Tyckte det var läskigt! Så läste igenom lite av vår pm historik och vår chatthistorik på msn (tydligen har jag all historik med alla personer sparad Shockerad) och så slog det mig att detta var samma person!

Så sa det till denne och det kändes lite som ödet Rodnar tyckte det var en fin grej Hjärta Speciellt då denne person är speciell. Att vi liksom snackat nu utan att ha nån aning om att vi redan gjort det för 2 år sen och så komma på det. Kändes fint Söt

Är det en fin historia? Har ni varit med om likande? 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

🙁                   


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg vem det är annars är det ointressant :((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: Säg vem det är annars är det ointressant :((

Bara om jag har tillåtelse att göra det, annars kan jag ju inte säga. Så vi får se om jag berättar 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad fint!
Minns att jag ca 09 skrev en tråd om urinvägsinfektioner då jag under en period fick sådana väldigt ofta, eller om jag skrev i någon annans tråd om urinvägsinfektioner kanske.. i alla fall så skrev en person också där så började vi pma och vi blev sedan jättebra vänner. Det var fejnt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Vad fint!
Minns att jag ca 09 skrev en tråd om urinvägsinfektioner då jag under en period fick sådana väldigt ofta, eller om jag skrev i någon annans tråd om urinvägsinfektioner kanske.. i alla fall så skrev en person också där så började vi pma och vi blev sedan jättebra vänner. Det var fejnt.

Jaa Söt Blev faktiskt jätteglad när jag kom på detta och kunde berätta det för hen Mycket gladRodnar
Haha coolt! Speciellt att bli vänner pga urinvägsinfektioner ju Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Jaa Söt Blev faktiskt jätteglad när jag kom på detta och kunde berätta det för hen Mycket gladRodnar
Haha coolt! Speciellt att bli vänner pga urinvägsinfektioner ju Galen

Blev hen glad?
Ja haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Blev hen glad?
Ja haha

Ja hen blev jätteglad tror jag! Mycket glad fick precis som mig en chock och tyckte det kändes lite öde aktigt, hihi Galen

Kul med vänskaper som kommer till genom knepiga sätt! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ibland när jag bläddrar i gamla trådar så ser jag inlägg från avregistrerade användare som är asbra. så bestämmer jag mig för, fan, jag vill ligga med den där personen.

sen märker jag på citeringar att det är jag som skrivit dem.

ödet eller inte? jag vet inte. men jag sympatiserar med folk som vill ligga med mig pga um-persona.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: ibland när jag bläddrar i gamla trådar så ser jag inlägg från avregistrerade användare som är asbra. så bestämmer jag mig för, fan, jag vill ligga med den där personen.

sen märker jag på citeringar att det är jag som skrivit dem.

ödet eller inte? jag vet inte. men jag sympatiserar med folk som vill ligga med mig pga um-persona.

Hahahaha. fint Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kul! Jag har inte liknande upplevelse 🙁 Men jag var bästa vän med en tjej, umgicks med henne nästan dagligen och var mycket med hennes familj. Jag var med dom på semester och allt möjligt, men jag kan verkligen inte minnas att jag någonsin träffade hennes storebror, Och vi var bästa vänner i nästan tre år.
Nu är det ungefär fyra år sedan jag slutade umgås med henne. Och idag är jag ihop med hennes bror. (de känns ibland med bara, trots att jag inte tror på ödet, bara ööööööh wow)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Kul! Jag har inte liknande upplevelse 🙁 Men jag var bästa vän med en tjej, umgicks med henne nästan dagligen och var mycket med hennes familj. Jag var med dom på semester och allt möjligt, men jag kan verkligen inte minnas att jag någonsin träffade hennes storebror, Och vi var bästa vänner i nästan tre år.
Nu är det ungefär fyra år sedan jag slutade umgås med henne. Och idag är jag ihop med hennes bror. (de känns ibland med bara, trots att jag inte tror på ödet, bara ööööööh wow)

Jaa!! Mycket glad Hahaha det är fan bra coolt asså! Tror inte heller helt på ödet men satan asså! Världens slump eller öde. Vad tycker din snubbe om det? 🙂 Låter som en skitkul grej liksom 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Kul! Jag har inte liknande upplevelse 🙁 Men jag var bästa vän med en tjej, umgicks med henne nästan dagligen och var mycket med hennes familj. Jag var med dom på semester och allt möjligt, men jag kan verkligen inte minnas att jag någonsin träffade hennes storebror, Och vi var bästa vänner i nästan tre år.
Nu är det ungefär fyra år sedan jag slutade umgås med henne. Och idag är jag ihop med hennes bror. (de känns ibland med bara, trots att jag inte tror på ödet, bara ööööööh wow)

Jaa!! Mycket glad Hahaha det är fan bra coolt asså! Tror inte heller helt på ödet men satan asså! Världens slump eller öde. Vad tycker din snubbe om det? 🙂 Låter som en skitkul grej liksom 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Jaa!! Mycket glad Hahaha det är fan bra coolt asså! Tror inte heller helt på ödet men satan asså! Världens slump eller öde. Vad tycker din snubbe om det? 🙂 Låter som en skitkul grej liksom 🙂

Jaa men ibland händer verkligen saker som.. känns som ödet typ. Varken han eller jag har kontakt med systern så vi är som vilket par som helst typ, men båda är verkligen liksom.. "Hur kunde vi missa varandra i tre år????" och samtidigt känns de som, hade han och jag träffats tidigare hade vi aldrig passat ihop, så ännu en gång känns det som "ödet" som fixade ihop det där haha. + att när han flyttade tillbaka till sverige igen när han var liten, så bodde han granne med min mormor där jag var riktigt ofta så aaa, som de kan gå!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja det är fint..

Ibland känns det som att ödet fufflar en hel del med ens liv.


   
SvaraCitera