Aviseringar
Rensa alla

Fira 2-årsdag, hur?


Ämnesstartare

Hej!

Jag och min flickvän ska fira 2 år tillsammans på lördag, vi har det verkligen fantastiskt ihop! Jag älskar henne verkligen och på lördag vill jag visa det genom en rad romantiska grejer, jag behöver dock tips på vad.

Köpt blommor och så har jag gjort förr och det känns som en självklar grej, tycker om att vara romantisk (om jag får säga det själv[crazy]) och se hennes glada reaktion [smile]

Har ni några tips på mer såna grejer? Romantiska grejer som är ganska enkla att fixa, vad det kostar spelar ingen roll, bara ös på med tips, helst seriösa [smile]

Hon är verkligen värd det!


   
Citera
Ämnesstartare

Laga trerättersmiddag själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Far iväg i denna,

Image


   
SvaraCitera

En överaskningsresa! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dumpa henne först och ta sedan tillbaka henne så uppskattar hon nog allt du gör lite extra [wink]


   
SvaraCitera

KochamCie:

Laga trerättersmiddag själv.

HobGoblin:

En överaskningsresa! 🙂

Båda dessa är mysiga [cute]

Du kan ju gå på spa-behandling tillsammans med henne kanske

Gå på restaurang är också trevligt

Något smakfullt nytt i sängkammaren är rätt chill [blush]
typ:
​Hihi :3


   
SvaraCitera

Jag tycker att du ska bjuda henne på en upplevelse. Det står sig längre än materiella grejer. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Det står sig längre än materiella grejer. [love]

Beror väl helt och hållet på vad hon tycker och vad man isåfall ger henne?

Alla tycker inte som du. Men visst är upplevelser roligare om de är riktigt speciella. Dock tycker jag inte att det är något vidare speciellt att bli bjuden på middag ute eller att gå på Gröna Lund. Men som sagt, alla har olika smak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ge henne svaamp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ha sex med henne


   
SvaraCitera

Ja fan, köp en awesum sexleksak om hon inte har en 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Laga en fin middag eller varför inte göra det ihop? Det är ju eran 2-årsdag 🙂 Jag personligen tycker inte årsdagar och dylikt ska göras så stort och pampigt, visa bara hur mycket ni uppskattar varandra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra tips allihopa. Det jag mer söker är nåt romantiskt jag kan ordna här hemma, innan hon kommit hit, hon bor inte här nämligen.

Fin middag är nog på tapeten iaf, får se vad det blir mer 🙂 men håller med Pendulum, inte för pampigt, därför blir vi bara hemma på kvällen, efter att vi antingen ätit på restaurang eller fin middag hemma 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Dumpa henne först och ta sedan tillbaka henne så uppskattar hon nog allt du gör lite extra [wink]

Winwin.


   
SvaraCitera