Aviseringar
Rensa alla

Fira jul hos en umare


Ämnesstartare

Vem skulle du helst vilja fira jul hos och varför? 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Haha... ingen. Hade fan begått självmord om jag tvingats fira jul hos en UM.are


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typ Nöbby, Sonia, Blivande Japan eller någon sådan som kan fixa något slags go julmat eller iaf julbak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm: Haha... ingen. Hade fan begått självmord om jag tvingats fira jul hos en UM.are

Haha varför det?

dazed: Typ Nöbby, Sonia, Blivande Japan eller någon sådan som kan fixa något slags go julmat eller iaf julbak.

Kan dessa laga god julmat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Kan dessa laga god julmat?

De är händiga i allmänhet så det är en kvalificerad gissning, maten är det viktigaste med julen. Du vill nog hellre fira jul hos dom än att sitta och dela på något överblivet Mariekex hos mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hos timmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Förväntar mig en storslagen kväll med svindyra julklappar. Jag gillar jul 


   
SvaraCitera
höna

Passe. Skulle slippa köpa julklappar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: De är händiga i allmänhet så det är en kvalificerad gissning, maten är det viktigaste med julen. Du vill nog hellre fira jul hos dom än att sitta och dela på något överblivet Mariekex hos mig

Haha okej. Njaee inte nödvändigtvis väl. Hellre äter jag dålig julmat i ett trevligt sällskap än god julmat med ett hemsk sällskap. Sällskapet är viktigare än maten, tycker jag.

Tula: hos timmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Förväntar mig en storslagen kväll med svindyra julklappar. Jag gillar jul

Jul Hjärta

höna: Passe. Skulle slippa köpa julklappar

Vill han inte ha sånt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Haha okej. Njaee inte nödvändigtvis väl. Hellre äter jag dålig julmat i ett trevligt sällskap än god julmat med ett hemsk sällskap. Sällskapet är viktigare än maten, tycker jag.

Okej nu är nog det sällskapet väldigt bra också men jag fattar vad du menar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Haha varför det?

Inget emot UM:are, men det hade varit patetiskt. Jul firas med familj!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula: hos timmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Förväntar mig en storslagen kväll med svindyra julklappar. Jag gillar jul

Haha min farbror brukar köpa svindyra grejer till min kusin, kan se om han kan hooka någon present till dig. Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:
Vem skulle du helst vilja fira jul hos och varför? 🙂

Hos dig! Du verkar vara så snäll och trevlig, skulle bli en härlig jul med trevligt sällskap 😀 dessutom verkar det som att du älskar jul och det gillar jag! 😀


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Timmmmmmmmmm: familj!

är vi inte familj? Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså när jag blir stor och har en egen lägenhet och sådär så tänker jag fan bjuda hem er på julmys. bara så ni vet. vi kan ha tända ljus och dricka glögg och käka pepparkakor och titta på kalle anka. ja det ska vi. 

edit: ok inser att ingen antagligen skulle vilja komma hem till en umare på julmys när man kanske har andra vänner/familjemedlemmar man hellre firar med 🙁 haha drygt av mig att anta att folk skulle vilja komma till mig lolol. men ok NI HADE FAKTISKT BLIVIT BJUDNA sen får ni göra vad ni vill med inbjudan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fira jul hos o hos.. Iallfall med Stekarn.


   
SvaraCitera