Aviseringar
Rensa alla

Fira jul hos en umare


Bell
 Bell

Skulle vilja fira hos snoris, för vi ska tydligen bli bästisar Rodnar Annars hos Aristoteles för han är gift och det känns seriöst och mysigt. Eller hos davvelito för han är mysig. Eller hos dig då bateman, då blir det nog riktig jul Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm: Haha min farbror brukar köpa svindyra grejer till min kusin, kan se om han kan hooka någon present till dig.

Bra farbror! Kan vi inte bara göra så att jag helt enkelt bara får din farbror då? Själv får jag väl en kastrull, på sin höjd. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Okej nu är nog det sällskapet väldigt bra också men jag fattar vad du menar.

Haha jo men inget illa mot dem såklart, tänkte bara eftersom du betonade maten och hur viktig den är.

Timmmmmmmmmm: Inget emot UM:are, men det hade varit patetiskt. Jul firas med familj!

🙁

Carolineelisabeth95: Hos dig! Du verkar vara så snäll och trevlig, skulle bli en härlig jul med trevligt sällskap 😀 dessutom verkar det som att du älskar jul och det gillar jag! 😀

Haha aww vad snällt! Hjärta Du hade varit välkommen att fira jul med mig Söt ja! Julen är grym och så stämningsfull med allt julpyssel, julklappar, julmat och musik och gemenskap! Så mycket kul 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm:

Haha min farbror brukar köpa svindyra grejer till min kusin, kan se om han kan hooka någon present till dig. Blink

!!!! hej vi är bästisar 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

snoret: NI HADE FAKTISKT BLIVIT BJUDNA

Hjärta Hade jättegärna kommit på lite sånna spontana grejer om man bara bodde nära varandra. Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

Hjärta Hade jättegärna kommit på lite sånna spontana grejer om man bara bodde nära varandra. Ledsen

var befinner du dig i vårt avlånga land? 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snoret: alltså när jag blir stor och har en egen lägenhet och sådär så tänker jag fan bjuda hem er på julmys. bara så ni vet. vi kan ha tända ljus och dricka glögg och käka pepparkakor och titta på kalle anka. ja det ska vi. 

edit: ok inser att ingen antagligen skulle vilja komma hem till en umare på julmys när man kanske har andra vänner/familjemedlemmar man hellre firar med 🙁 haha drygt av mig att anta att folk skulle vilja komma till mig lolol. men ok NI HADE FAKTISKT BLIVIT BJUDNA sen får ni göra vad ni vill med inbjudan

Tycker vi borde ha en um julträff nångång! Kanske inte på julafton eftersom jo man har ju den riktiga familjen men nångång under juletid 🙂

Bell: Skulle vilja fira hos snoris, för vi ska tydligen bli bästisar  Annars hos Aristoteles för han är gift och det känns seriöst och mysigt. Eller hos davvelito för han är mysig. Eller hos dig då bateman, då blir det nog riktig jul

Haha ja vi hade firat skiten ur julen!! Okej det var grovt men ah Mycket glad


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

snoret: var befinner du dig i vårt avlånga land? 🙁

I Örebrooo, du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Haha jo men inget illa mot dem såklart, tänkte bara eftersom du betonade maten och hur viktig den är.

Visst är det så, jag tänkte mer om man pratade allmän julrekvista egentligen, julgranar och klappar är skit samma om man inte får lite göttig skinka, lax och glögg. Eller ål för den delen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Tycker vi borde ha en um julträff nångång! Kanske inte på julafton eftersom jo man har ju den riktiga familjen men nångång under juletid 🙂

Ja fan byta klappar och dricka starkvinsglögg i goda umares lag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell: är vi inte familj?

Jag är nog inte med i familjen tyvärr :- (


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Visst är det så, jag tänkte mer om man pratade allmän julrekvista egentligen, julgranar och klappar är skit samma om man inte får lite göttig skinka, lax och glögg. Eller ål för den delen.

Ja det har du nog rätt i. Även de dessa kombinerar varandra rätt bra. tänk att äta ordentlig julmat i ett rum utan någon gran eller klappar eller något julpyssel alls. Det känns fel. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Med någon som skulle stå ut med 24H repeat'ande utav Julesång från Eddie Meduza på högsta volym. 

Någon som känner sig manad? Kom bah. Så firar vi.

(Aa, blev cisst en annons :s)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha aww vad snällt! Hjärta Du hade varit välkommen att fira jul med mig Söt ja! Julen är grym och så stämningsfull med allt julpyssel, julklappar, julmat och musik och gemenskap! Så mycket kul 🙂

Åh då kommer jag på julafton då Blink


   
SvaraCitera

Timmmmmmmmmm:

Jag är nog inte med i familjen tyvärr :- (

Jodå. Men du är den där kusinen som retas med alla fast du egentligen tycker om oss.


   
SvaraCitera