Aviseringar
Rensa alla

Fira Thanksgiving ensam - vad göra?


Ämnesstartare

Go'kväll vänner,

Jag befinner mig f.n. i nordöstra Florida. Thanksgiving är imorn, vilket ju som bekant är en enormt jävla uppblåst högtid i det här landet.

Mitt problem: Jag är här ensam och har tackat nej till att äta Thanksgivingmiddag med en kollega och dennes familj, pga. allmänt obekvämt och stelt + jag skulle vara en pain in the ass som vegetarian.

Således funderar jag lite på vad jag kan hitta på att göra, eftersom hela jävla landet är hemma med sina familjer och firar.

Nån som har några idéer?


   
Citera

häng här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

häng här

Det lär nog sluta så.


   
SvaraCitera
Exner

Penstrokes:

Nån som har några idéer?

Fråga kollegan, om du får vara med honom, i alla fall.


   
SvaraCitera

Öla framför internet.


   
SvaraCitera

varför togs mitt inlägg bort???? :@


   
SvaraCitera

Eller häng på hostels eller soppkök eller andra ställen med folk utan familj i närheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Fråga kollegan, om du får vara med honom, i alla fall.

Känns väldigt otrevligt att komma i sista sekund när jag redan tackat nej, så det känns inte aktuellt.

respons:

Öla framför internet.

Bra idé. Allting är tydligen typ stängt, men Walmart kanske är öppet. Så kan jag dricka Mike's Hard Lemonade och titta på [adult swim] typ. [blush]

respons:

Eller häng på hostels eller soppkök eller andra ställen med folk utan familj i närheten.

Det är faktiskt en rätt bra idé. Men jag tror att de får in alldeles för många volontärer under just Thanksgiving (hört att folk anmäler sig månader i förväg), så tror jag skulle bli nekad.


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Det är faktiskt en rätt bra idé. Men jag tror att de får in alldeles för många volontärer under just Thanksgiving (hört att folk anmäler sig månader i förväg), så tror jag skulle bli nekad.

Äh, dra till något hostel, häng i lobbyn och bjucka något gäng på billig öl och sig att du är svensk. Passar in perfa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Äh, dra till något hostel, häng i lobbyn och bjucka något gäng på billig öl och sig att du är svensk. Passar in perfa.

Ah, tack för tipset! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thanksgiving är ett av de tre stora högtiderna i USA.

Allting är stängt, förutom fåtal restauranger som håller Thanksgiving dinner på kvällen.


   
SvaraCitera

New York City:

Thanksgiving är ett av de tre stora högtiderna i USA.

Allting är stängt, förutom fåtal restauranger som håller Thanksgiving dinner på kvällen.

värd bump [y]


   
SvaraCitera