Aviseringar
Rensa alla

Firefox vs Chrome


Ämnesstartare

frukt:

klick med scrollen för att öppna ny flik? finns i chrome också

Nä, att klicka med hjulet och dra upp/ner för att scrolla, finns i chrome med men är inte lika lätthanterlig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Använder opera pga gammal dator från kalla krigets sovjet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissJanuary:

Min kära acer

Min bärbara är en acer[smile]

MissJanuary:

nivet en såndär liten sak

Menar du en sån där minidator med typ 11 timmars batteritid eller vad det är?

[love]


   
SvaraCitera

Storchen84:

Min bärbara är en acerMenar du en sån där minidator med typ 11 timmars batteritid eller vad det är?

Hm, menar du totalt eller i rad såattsäga? kan direkt säga att min suger </3 seg som fan och sämst batteri... haha byta data? [crazy] xd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissJanuary:

Hm, menar du totalt eller i rad såattsäga?

Finns ju mini-datorer som säljs... eller såldes, med xp, har typ 10" skärm... eller om det var 11, och en sjuk batteritid - i rad. Kommer inte ihåg om det var 8 eller 11 timmar, men sjukt mkt i alla fall.

[love]


   
SvaraCitera

Storchen84:

Finns ju mini-datorer som säljs... eller såldes, med xp, har typ 10" skärm... eller om det var 11, och en sjuk batteritid - i rad. Kommer inte ihåg om det var 8 eller 11 timmar, men sjukt mkt i alla fall.

Hm.. en lite aspire one sak är de ja har iaf.. vet inte hur många gånger jag känt 'Snart jävlar flygeru ut från balkongen' Haha den skulle såå inte överleva från 7nde våningen 3:<

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissJanuary:

en lite aspire one sak

Har en extensa. Kan du utveckla "kafjaköeföekfnö" lite när du försöker ladda ner något?

[love]


   
SvaraCitera

Storchen84:

Har en extensa. Kan du utveckla "kafjaköeföekfnö" lite när du försöker ladda ner något?

En kafjaköeföekfnö låter inte direkt bekant.. hmm.. :s Teknologi är obviously inte my thing..

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissJanuary:

Min kära acer, nivet en såndär liten sak, blir helt kafjaköeföekfnö när jag ska ladda ned något

Var det jag frågade om, ifall du kunde utveckla det, så jag eller någon annan kanske kunde hjälpa dig att lösa problemet[crazy]

[love]


   
SvaraCitera

Storchen84:

Var det jag frågade om, ifall du kunde utveckla det, så jag eller någon annan kanske kunde hjälpa dig att lösa problemet

Haha vafan för trött för o tänka nue, men den duger till UM, facebook&spotify, All I need 😛

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissJanuary:

den duger till UM, facebook&spotify, All I need 😛

Aha men dåså ^^

[love]


   
SvaraCitera
höna

Storchen84:

Chrome är bättre (Du röstade på detta alternativ)

vet inte riktigt varför men så är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Firefox är bättre (Du röstade på detta alternativ)

tycker att firefox är mycket stabilare på något sätt, men chrome känns lite snabbare osv. upplever ofta med chrome att appar inte funkar som de ska, stavningskontrollen får fnatt, hela sidan blir missbildad, allmänt ostabilt, osv. använder dock oftast chrome, men får öppna många sidor i firefox pga att de helt enkelt inte funkar som de ska i chrome.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Båda är lika bra (Du röstade på detta alternativ)

Jag tvingas att använda båda då:
Firefox använder för mycket resurser
Chrome inte klarar av att spela upp flash/video


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet int:

Firefox använder för mycket resurser

Ah så det var inte bara för mig!

Vet int:

Chrome inte klarar av att spela upp flash/video

Öhh... det var just där jag hade problem med firefox... Du måste ha gjort något fel någonstans[confused]

[love]


   
SvaraCitera