Aviseringar
Rensa alla

First time questions


rmrg88
Ämnesstartare

Det börjar alltså dra ihop sig för första gången och jag har en del saker som jag undrar över, oväntat va? [rolleyes]

Vad jag tänker på mest eller oroar mig mest över är om det kommer göra ont på henne om hon inte kommer tycka det är skönt, för så klart så är det jätteviktigt för mig!

Ska man prata mycket med varnadra första gången eller hålla det till så lite prat som mäjligt och hellre mer kyssar och så? Bör man undvika frågor som hur känns det, eller är det en fråga man bör använda ofta?
Ögonkontakt eller inte?

Eftersom tjejen ifråga är oskuld så vill jag så klart att hon ska få en så bra första upplevelse som möjligt, så tips för att göra det så bra som möjligt uppskattas.

Bör sexet vara något som man pratar om och bestämmer en tid innan eller något som bara händer en kväll när man myser och att man tar upp det då?

Vilken ställning är lämpligast första gången, speciellt med tjejen i åtanke? Vet att man ofta tänker för mycket och det aldrig blir som man tänkt sig och så, men det skadar ju inte med bra förutsättningar 😉

Peace!


   
Citera

Ta henne i tvåan hårt och brutalt. Det uppskattas alltid.


   
SvaraCitera

Fråga henne


   
SvaraCitera

Ögonkontakt är inte att föredra. Titta upp i taket.


   
SvaraCitera

Fejlarn:

Fråga henne

+ en massa förspel och skydd


   
SvaraCitera

för att svara seriöst så: Hon lär inte uppleva att himlen öppnar sig för henne och att änglarna sjunger när du sticker in din snopp. Det kommer antagligen kännas lite obekvämt och kanske göra lite ont.

Men tjejen kan väl onanera, be henne göra det medan du gör ditt. Eller efteråt. Eller före. Vad ni nu föredrar. Du kanske inte visste det, men flickor har en klitoris, den sitter inte i fittan utan utanpå, det är den man brukar få det skönt av att pilla på. Hon kan pilla på sin medan du sexar henne, eller så kan hon visa dig hur man pillar på den. Hoppas bara nu att hon själv vet om att hon har en klitoris, alla tjejer verkar ju inte göra det..

Ta det som det kommer. skulle tycka det var knäppt att bestämma datum och tid först. Ha inte för bråttom med att sticka in den. Använd kondom.

MVH
Den mycket hjälpsamma framtidstron


   
SvaraCitera
rmrg88
Ämnesstartare

framtidstron är död:

MVH
Den mycket hjälpsamma framtidstron

Tack för seriöst svar!

isola:

+ en massa förspel och skydd

ofc

Tofu:

Ta henne i tvåan hårt och brutalt. Det uppskattas alltid.

Måste folk vara oseriösa, är det så svårt att vara seriös?


   
SvaraCitera

rmrg88:

Måste folk vara oseriösa, är det så svårt att vara seriös?

På grund av dessa reaktioner [smile]


   
SvaraCitera

isola:

+ en massa förspel och skydd

Precis som om man bara skall skydda sig första gången..? [tard]


   
SvaraCitera

S3ON:

Precis som om man bara skall skydda sig första gången..? [tard]

skrev hon d lr!! [crazy]


   
SvaraCitera

S3ON:

Precis som om man bara skall skydda sig första gången..? [tard]

[tard]


   
SvaraCitera

[ops]


   
SvaraCitera
rmrg88
Ämnesstartare

[n]


   
SvaraCitera

rmrg88:

Måste folk vara oseriösa, är det så svårt att vara seriös?

Jag var seriös.


   
SvaraCitera

håll dig borta från tjejrer så slipper du bli heartbroken sen ass å :S


   
SvaraCitera