Aviseringar
Rensa alla

firttips


Flir är grymma!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flasha me melonerna eller om du har mandariner vilket som, eller typ bara sug av nån.


   
SvaraCitera

Dekadent:

Enbart?

Well det eskalerade därifrån... Första vi gjorde var å strula så hon hade inte mycket annat att gå på.. Det jag menade var att hon sa att hon älskade strulet.


   
SvaraCitera

robin15:

Flasha me melonerna eller om du har mandariner vilket som, eller typ bara sug av nån.

Aight bror


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TallBall:

Well det eskalerade därifrån... Första vi gjorde var å strula så hon hade inte mycket annat att gå på.. Det jag menade var att hon sa att hon älskade strulet.

jag kan ju säga såhär, man är ju bättre med erfarenhet tro mig jag vet. Kanske var första gången för henne med.


   
SvaraCitera

glöminte:

jag kan ju säga såhär, man är ju bättre med erfarenhet tro mig jag vet. Kanske var första gången för henne med.

Nä, jag va inte orolig för mitt första sex heller, det kom naturligt och gick bra. Hon älskade det och det höll på i en halvtimme.

Man växer ju upp med porr och dramaserier runt sig överallt.. när man väl ska prestera är det som att ha hundra år i nacken.


   
SvaraCitera

Tickstart:

Jag pussas bara [blush]

jag med [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men flirttips killar? det vill jag också ha


   
SvaraCitera

ah flirttips.. få se här, en brud som jag fallar direkt för ska titta på mig och le med ögonen går jag fram och försöker inleda en konversation varav jag frågar henne om hon tar den i tvåan. läs min guide för ytterliggare hjälp: http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=279403&page=1#10381519


   
SvaraCitera

gå fram till killen och säg jag gillar dig


   
SvaraCitera

Inte för att jag följer deras råd [blush]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera