Aviseringar
Rensa alla

Fiskmås


Vision

Sovande:

HAHAH

[sad]

Sovande:

lite synd tycker jag om dig

Tack [love] Tycker också synd om mig! [sad]

Sovande:

Men iaf så läskigt kan det la inte va:O tycker dom är jätte söta ju:O
Menar vad kan dom göra?

Duh... Har du inte sett "fåglarna" av Alfred Hitchcock eller? Okej det har inte jag men iallafall! Men dem kan ju liksom.. Typ hacka på en osv [sad] En gång tog en fiskmås all min mat ifrån en restaurang [sad]


   
SvaraCitera

Rawrtarded:

bajsa på människor.. men du skulle nog gilla det.. din sjuka jävel [sad]

Hhaha det fick mig att tänka på när jag gick på dagis oj det var faktiskt en fiskmås men iaf så var det en fågel som sket i min lärare hår kommer aldrig att glömma den minen[rolleyes]

Japp fan asså det känns ju som du känner mig[censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

fågel som sket i min lärare

så det var så det hela började? [wink]

Sovande:

Japp fan asså det känns ju som du känner mig[censur]

Jag känner alla [cool]


   
SvaraCitera
Vision

Sovande:

Hhaha det fick mig att tänka på när jag gick på dagis oj det var faktiskt en fiskmås men iaf så var det en fågel som sket i min lärare hår kommer aldrig att glömma den minen

HAHA! Om jag var en fågel skulle jag bara flyga runt och bajsa på folk HAHAH fan vad kul! En gång satt jag ute i solen och hade det mysigt och åt yoghurt och flingor och sen kom en fågel och bajsa i min yoghurt [sad]


   
SvaraCitera

Rawrtarded:

så det var så det hela började? [wink]

oj på menar jag:O

Rawrtarded:

Jag känner alla [cool]

Thats nice[y]


   
SvaraCitera

Vision:

AHA! Om jag var en fågel skulle jag bara flyga runt och bajsa på folk HAHAH fan vad kul! En gång satt jag ute i solen och hade det mysigt och åt yoghurt och flingor och sen kom en fågel och bajsa i min yoghurt [sad]

Hah alätt hade ju varit as kul:D

Blää fy fan hade aldrig ätit utanför igen:O

Har faktiskt aldrig varit med om att bli typ skiten på elleer brevid mig eller nått sånt:O


   
SvaraCitera
Vision

Min mormor gick på en promenad med en kille hon gillade när hon var ung. Och så kom en fågel och bajsade på henne! Piiinsamt! [crazy]


   
SvaraCitera

Vision:

Min mormor gick på en promenad med en kille hon gillade när hon var ung. Och så kom en fågel och bajsade på henne! Piiinsamt! [crazy]

Omg hade dött:O [cute]
Fan va dom bajsar på alla då:O


   
SvaraCitera
Vision

Sovande:

Fan va dom bajsar på alla då:O

Ja, jag säger ju att de är onda varelser! [sad]


   
SvaraCitera

Vision:

Ja, jag säger ju att de är onda varelser! [sad]

Det är bara den läraren som någonsin jag har hört talas om eller varit med om som då blivit skiten på innan:O


   
SvaraCitera
Vision

Sovande:

Det är bara den läraren som någonsin jag har hört talas om eller varit med om som då blivit skiten på innan:O

Du har ju hört talas om de jag berättade om ju [no-no]

Jag vet ännu fler. T.ex så var jag med en kompis och så bajsade en fågel på ett räcke precis bredvid henne så att det stänkte upp lite på hennes panna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fiskmåsarna är mina värsta fiender [sad][mad]


   
SvaraCitera

Vision:

Du har ju hört talas om de jag berättade om ju [no-no]

Jo men det är ju nu annars sa jag ju, eller nä det kanske jag inte gjorde men ajg menade det[y]

Vision:

Jag vet ännu fler. T.ex så var jag med en kompis och så bajsade en fågel på ett räcke precis bredvid henne så att det stänkte upp lite på hennes panna!

Hahaha vadå splächss,nej men usch vad äkligt[n]


   
SvaraCitera
Vision

Sovande:

Hahaha vadå splächss,nej men usch vad äkligt

HAHA ja, precis så! Och den kompisen är ganska fåfäng också så hon fick typ panik och så HHAHAHA! [badgrin]


   
SvaraCitera