Aviseringar
Rensa alla

Fisting?


det är nog mysigt [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Nackdelar: Någon stoppar in en hel jävla hand i din fitta/röv.
Fördelar: Nä.

Tilda1988:

hahaha 😀 gå inte med på detta stackars tjej... ojojoj

hahaha,... tja, jag hann faktiskt säga ja innan jag läste vad det var, då var jag inte helt säker länge... Oo

Budolicious:

Han kan ju annars göra en pirat på dig, så kan du inte gå efteråt. Så slipper du ha en hand i fittan med, perfekt

hahahaha....no

Myksa:

Förstår verkligen inte hur man varken kan vilja ge eller ta emot.

vet inte, aldrig testat det,

Voldo:

det är nog mysigt

tror inte det verkar så bra ide längre

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Mynta:

Oväntad: Nackdelar: Någon stoppar in en hel jävla hand i din fitta/röv.
Fördelar: Nä.

oj, glömde skriva

hm,...eh jaha

Budolicious:

Du gör först hockeyfinten på henne (spottar henne på ryggen för att sedan spruta henne i ögat när hon vänder sig om),

mycket, mycket lustigt du


   
SvaraCitera

Mynta:

mycket, mycket lustigt du

Hon frågade ju för fan vad det var, jag förklarade. Inte som så att det är jag som kommit på det.


   
SvaraCitera

Mynta:

hahaha,... tja, jag hann faktiskt säga ja innan jag läste vad det var, då var jag inte helt säker länge... Oo

Tur att du har tid att ångra dig. Om inte; använd mycket glidmedel. Have fun.


   
SvaraCitera

Använd mycket glidmedel. Var kåt. Ta det försiktigt och se till att inte bli spräckt [party]


   
SvaraCitera

Mynta:

vet inte, aldrig testat det,

Jag har aldrig ätit bajs men vet ändå att det inte är något jag vill göra...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror ej det lär finnas några fysiska fördelar med detta, vore väl bara om man rent mentalt tänder på det.
Vilket jag inte alls kan förstå, men, ja..


   
SvaraCitera

Fy fan... [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Have fun.

[crazy] tja, vi får se

Nintendo:

Ta det försiktigt och se till att inte bli spräckt

hihi, jag är ine speciellt 100 längre

Myksa:

Jag har aldrig ätit bajs men vet ändå att det inte är något jag vill göra...

bajs? varför pratar du om bajs? jag ska inte äta bajs. Jag pratar om någon som stoppar upp en hand i någons bakdel, ...eh ja

Marona:

Tror ej det lär finnas några fysiska fördelar med detta, vore väl bara om man rent mentalt tänder på det.
Vilket jag inte alls kan förstå, men, ja..

neh... greyen är att jag inte vill kunna gå, vill bara ha den erfarenheten ... av mycket sex kanske
vad han fick fisting ifrån har jag ingen aning om


   
SvaraCitera

Mynta:

hihi, jag är ine speciellt 100 längre

Alltså, är inte killen försiktigt så kan det ske olyckor.

Om det just är "jag har knullat så mycket att jag inte kan gå" effekten du är ute efter, så finns det säkert bättre alternativ än fisting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Alltså, är inte killen försiktigt så kan det ske olyckor.

Om det just är "jag har knullat så mycket att jag inte kan gå" effekten du är ute efter, så finns det säkert bättre alternativ än fisting.

ja, jag tror det stämmer,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mynta:

neh... greyen är att jag inte vill kunna gå, vill bara ha den erfarenheten ... av mycket sex kanske
vad han fick fisting ifrån har jag ingen aning om

Ok, jo men det kan jag ändå förstå, bättre att ha testat allt än att bara ha egna teorier om saker och ting man aldrig upplevt, man lever ju bara en gång. Du får berätta hur du upplevde det sen? Smärtsamt, obehagligt, weird eller om det till och med blir positivt?


   
SvaraCitera

Mynta:

bajs? varför pratar du om bajs? jag ska inte äta bajs. Jag pratar om någon som stoppar upp en hand i någons bakdel, ...eh ja

Mynta:

Myksa: Förstår verkligen inte hur man varken kan vilja ge eller ta emot.
vet inte, aldrig testat det,

Min poäng var att man behöver inte testa allt för att veta om man gillar det eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marona:

Ok, jo men det kan jag ändå förstå, bättre att ha testat allt än att bara ha egna teorier om saker och ting man aldrig upplevt, man lever ju bara en gång. Du får berätta hur du upplevde det sen? Smärtsamt, obehagligt, weird eller om det till och med blir positivt?

jo opptimister lever ju längre... kanske 😛

hm, vi får se om han dyker upp igen, han är lite egen av sig

Myksa:

Min poäng var att man behöver inte testa allt för att veta om man gillar det eller inte.

okey ^^


   
SvaraCitera

haha


   
SvaraCitera