Aviseringar
Rensa alla

Fitta som fitta?


Robbin:

Och vad vill du?

Dra dåliga ordvitsar som kopplar samman dina meningar och dålig humor.


   
SvaraCitera

Det finns väl sånna personer. Finns en för alla.


   
SvaraCitera

ja för inga killar har någon självkontroll överhuvudtaget[no-no]

nu är ju jag tjej men jag skulle iaf inte ha sex med en kille som var ful som stryk, även om jag skulle vara jättefull så har jag lite standards liksom. nykter har jag lite högre krav, då måste jag tycka han är snygg. men sen har ju alla olika smak också[y]


   
SvaraCitera

addictive:

nu är ju jag tjej men jag skulle iaf inte ha sex med en kille som var ful som stryk

Det är för att du är tjej och kan få vilken kille som helst. Även en kille som tycker du är mindre attraktiv/ful men som bara vill ha ett ligg[smile] Det blir som en ond cirkel att killar tar vem som helst liksom[wink]


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Tycker ni man kan ha sex med en ful tjej.. Om man är sååå kåt så man håller på att dö.

NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ


   
SvaraCitera

sikkos:

Det är för att du är tjej och kan få vilken kille som helst.

du verkar lite bitter[wink]

sikkos:

Det blir som en ond cirkel att killar tar vem som helst liksom

HAHAHAH va? vaddå ond cirkel xD


   
SvaraCitera

Sagitta:

Äh, du får ha det som du vill, är inte jag som ska göra det så jag vill inte tvinga någon annan att ligga med en sten. [blush]

Du är så god mot mig! (Men du kan ju alltid tvinga någon annan! [badgrin][blush])


   
SvaraCitera

addictive:

du verkar lite bitter[wink]

Nej, jag är realist[smile]

addictive:

HAHAHAH va? vaddå ond cirkel xD

Ja? Det är väl en ond cirkel för oss killar om fula (nu säger jag inte att du är ful) tjejer får snygga och desperata killar i säng? Då får "fula" tjejer självförtroende och kommer aldrig släppa till en "ful" kille mer. Trots att de är på samma nivå!

Hajar du? Men det är såklart inte en ond cirkel för er tjejer[y]


   
SvaraCitera

Men herregud... alla tycker olika och om en tycker du är ful, så kan någon annan tycka du e jättevacker.. !


   
SvaraCitera

sikkos:

Nej, jag är realist

hahahaha.

sikkos:

ond cirkel

jaha jag fattar, lät logiskt [bigsmile] vilken tur att killar är så himla desperata då[y]

nej men jag tror faktiskt killar har lite standards också o inte ligger med en ASful tjej. jag tror ändå tjejer o killar är rätt lika när d gäller det, sen varierar det nog mellan individer men oavsett kön, men vad vet jag[rolleyes]


   
SvaraCitera

addictive:

nej men jag tror faktiskt killar har lite standards också o inte ligger med en ASful tjej.

Absolut. Men det går en gräns på hur länge man kan vara utan sex i vissa situationer. Tro mig.[ops] Att man ångrar att man haft sex med vissa personer kan dels ligga i utseendet, dvs att man efteråt skäms över att ha hoppat i säng med personen, eller hur?


   
SvaraCitera

sikkos:

Absolut. Men det går en gräns på hur länge man kan vara utan sex i vissa situationer. Tro mig. Att man ångrar att man haft sex med vissa personer kan dels ligga i utseendet, dvs att man efteråt skäms över att ha hoppat i säng med personen, eller hur?

haha men det händer tjejer också[wink] det är inte bara killar som är sexuellt frustrerade ibland [bigsmile] men nu säger jag inte att det här har hänt mig O:)


   
SvaraCitera

addictive:

men nu säger jag inte att det här har hänt mig O:)

Haha, sure sure[wink]


   
SvaraCitera

sikkos:

Haha, sure sure

HÖHÖ det är bättre att ångra det man gjort än ångra det man inte gjorde O:) 😉


   
SvaraCitera

addictive:

HÖHÖ det är bättre att ångra det man gjort än ångra det man inte gjorde O:) 😉

Gäller det allt? haha


   
SvaraCitera