Aviseringar
Rensa alla

Fittan kraschade


Det gjorde ont av att bara läsa det där och jag har inte ens en fitta...


   
SvaraCitera

ajyprah:

Undrar ju då hur vått det ska behöva vara på en skala. Visste dock att du skulle säga så, därför försökte jag förklara att så inte var fallet redan i första inlägget.

Kanske spände du dig av nervositet, omedvetet.
Blöder du idag eller känner någonting om du för in ett finger eller så?
Låter läskigt hursom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Blöder du idag eller känner någonting om du för in ett finger eller så?
Låter läskigt hursom!

Blöder inte men känner mig öm. Kan ha hänt att jag spänt mig då, men hur normalt är det att det knakar sådär[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen annan som har legat med sånna där massiva kukar och kan dela med sig av erfarenheterna?

Alla har varit långa och smala, undrar varför det alltid är dom som har allt kött på kuken.


   
SvaraCitera

ajyprah:

då, men hur normalt är det att det knakar sådär[tard]

någon muskelgrej kanske men låter ej skönt [cry]


   
SvaraCitera

isola:

Fittan (mm nice ord) ska ju vara töjbar och kunna rymma ett barn, så det låter knasigt om du sprack inifrån... kanske var det inte tillräckligt vått.

har hört att de inte är så skönt att föda heller direkt


   
SvaraCitera

Cykeldöden:

har hört att de inte är så skönt att föda heller direkt

men det var ingen som påstod heller.


   
SvaraCitera

detta är varför jag är rädd för stora snoppar


   
SvaraCitera

men fy fan [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

detta är varför jag är rädd för stora snoppar

Aa men inget att rekommendera. Men jag känner liksom att jag måste tillfredsställa även de stora kukarna, liksom. För de får ju inte heller så mycket som de små.


   
SvaraCitera

Om du inte bara kastar dig på kuken utan förvarning, kan du töja ut fittan genom objekt som leder upp till storleken av kuken, för att sedan när du väl blir penetrerad av den, kommer du kunna ta emot den utan smärta.


   
SvaraCitera
höna

ajyprah:

Det vara knakade....typ.

kanske va snoppen som knakade!!!!


   
SvaraCitera

isola:

Fittan (mm nice ord) ska ju vara töjbar och kunna rymma ett barn, så det låter knasigt om du sprack inifrån... kanske var det inte tillräckligt vått.

de flesta kvinnor spricker...


   
SvaraCitera

qazedctgb:

de flesta kvinnor spricker...

vaginan töjs ut och förbereder sig för att kunna stöta ut ett barn innan förlossningen har börjat. men ja, de flesta kvinnor spricker antagligen upp ändå och vissa behöver behöver sys.
och syftade du på mödomshinnan så är det en myt att fittan har en sådan som måste spräckas för att komma igenom. man töjs däremot, men det är inte samma sak som att spricka.


   
SvaraCitera

isola:

och syftade du på mödomshinnan så är det en myt att fittan har en sådan som måste spräckas för att komma igenom. man töjs däremot, men det är inte samma sak som att spricka.

nej det var inte den jag menade utan när man föder så spricker flertalet iaf första förlossningen och många av dom behöver sys som du skrev.


   
SvaraCitera