Aviseringar
Rensa alla

Fixa dina foton


Ämnesstartare

Hej gott folk!
Jag har jobbat med bildredigering och retusch i flera år, bland annat för VeckoRevyn och Damernas Värld. Det var ett tag sen men jag tänkte kicka igång lite igen för skojs skull, för att kanske kunna jobba med det igen nån gång i framtiden.
Så nu letar jag efter lite bilder att värma upp med. Om det är nån som har bilder som dom vill få fixade på det ena eller andra sättet, några speciella önskemål eller bara uppfräschade så skicka mig ett meddelande!


   
Citera
Ämnesetiketter

ok[crazy]


   
SvaraCitera

Antar att du endast vill retuschera bilder på nakna kvinnor/tjejer? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Här är jag, kan du ta bort mina glasögon och fräscha upp min hy så jag ser lite fin ut när jag ska söka jobb?

Du kan maila den till min min pojkväns mail, har ingen egen

eriklonnstedt@gmail.com

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Antar att du endast vill retuschera bilder på nakna kvinnor/tjejer? [rolleyes]

som om det inte fanns tillräckligt av det redan...

gränsen under min karriär kom nog när någon ad tyckte att jag skulle retuschera bort mörka ringar under ögonen på en bebis haha. men vad gör man inte. (det gör man inte, jag sa upp mig till sist)

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Videovåld:

Här är jag, kan du ta bort mina glasögon och fräscha upp min hy så jag ser lite fin ut när jag ska söka jobb?

festligt h.
då får du skicka den till mig i en större version annars blir det svårjobbat.


   
SvaraCitera

låter intressant[cute]


   
SvaraCitera

bumbee:

festligt h.
då får du skicka den till mig i en större version annars blir det svårjobbat.

Har inte större, den är gammal, FÖRLÅT [cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

Så djävla besviken, har inte fått något mail, slår vad om att du inte retuschar min bild bara för att du tycker jag är ful? DU! Jag ska berätta för dig, jag får knulla som fan, min pojkvän Erik Lönnstedt, han vet hur man KNULLAR minsan! GÖR NOG INTE DU! MAN KAN INTE KNULLA MED CLONESTAMPEN!

SÅ STANNA HEMMA OCH CLONEA IN DITT ANSIKTE PÅ PETER NORTHS KROPP HELA DJÄVLA DAGEN DÅ! GÖR DET BARA!

PATETISKA LOOSER!!!


   
SvaraCitera