Aviseringar
Rensa alla

fizzy drinks and ships that sinks


Ämnesstartare

började i en ny skola idag

diskutera


   
Citera
Ämnesstartare

Åkte med särskolans buss en gång, hörde en efterbliven flicka säga högt och förvånat till en annan "FICK DU VÄNNER PÅ FÖRSTA DAGEN?????????" 

vet inte varför jag berättar det, för jag tycket inte du är efterbliven

men fick du några nya vänner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Åkte med särskolans buss en gång, hörde en efterbliven flicka säga högt och förvånat till en annan "FICK DU VÄNNER PÅ FÖRSTA DAGEN?????????" 

vet inte varför jag berättar det, för jag tycket inte du är efterbliven

men fick du några nya vänner?

vår skola har en särskoleavdelning. den r jättestor, det finns hur många olika avdelningar etc som helst.

satt bara i ett klassrum med min gamla klass var så nervös att jag skakade innan. sen kom två av mina lärare och kramade mig och en sa att han hade saknat mig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Åkte med särskolans buss en gång, hörde en efterbliven flicka säga högt och förvånat till en annan "FICK DU VÄNNER PÅ FÖRSTA DAGEN?????????" 

<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en gång sa jag hej till ett par som hade downs syndrom, de tittade på mig som om jag var jättekonstigt sen viskade de med varandra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

berätta mer!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
en gång sa jag hej till ett par som hade downs syndrom, de tittade på mig som om jag var jättekonstigt sen viskade de med varandra

Min syster med down syndrom brukar skratta åt mig jävligt hånfullt. Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

? v ?:
berätta mer!

fick reda på att jag kommer att få äta i den bästa matsalen, men är fortfarande rätt besviken eftersom jag inte fick börja på nya latin. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min mentor: JAG ÄR SKÅNING OCH EN GÅNG FATTADE INTE EN DANSK VAD JAG SA, FAST JAG ÄR SKÅNING


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: fick reda på att jag kommer att få äta i den bästa matsalen, men är fortfarande rätt besviken eftersom jag inte fick börja på nya latin.

så vilken skola blev det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mentor: FÖRSÄKRINGAR ÄR BRA, DET VET JAG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

? v ?:

så vilken skola blev det?

frans suell/jörgen kock, den har bytt namn till värnhemsskolan. bf var det enda programmet som fick flytta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: frans suell/jörgen kock, den har bytt namn till värnhemsskolan. bf var det enda programmet som fick flytta.

aha, fast det är ju åtminstone närmare till dig då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

? v ?:

aha, fast det är ju åtminstone närmare till dig då.

ja, men ogillar stämningen som råder på den här skolan. mer trångsynt och fördomsfullt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: ja, men ogillar stämningen som råder på den här skolan. mer trångsynt och fördomsfullt.

tråkigt att höra, du får se det som ett test!


   
SvaraCitera