Aviseringar
Rensa alla

Fjortis eller inte?


Liinneeaahh:

Bara för att man är blond, ser okej ut och är social blir man direkt stämplad som fjortis... Jag är 16 år...

Jag tror ditt socializing är på en fjortisnivå.... [cute]


   
SvaraCitera

Skrämd av en kvist:

VAd har mitt nick med hästar att göra??

Det är väl typiskt hästar! att skrämmas av en kvist [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fjortisar kan väl ha vilken färg på håret som helst, så där gör du inte mycket nytta. Det har förmodligen mer med dig som person att göra. Eller så ser du verkligen ut som en fjortis, du får visa.


   
SvaraCitera

Du säger:

Liinneeaahh:

Bara för att man är blond, ser okej ut och är social blir man direkt stämplad som fjortis... Jag är 16 år...

Men egentligen: Bara för att man är blond, klär sig som en hora och ligger med exakt ALLT som kommer i sin väg så blir man stämplad fjortis.

Du är fjortis.

Image


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Övriga aktuella nyheter och händelser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grejen är att jag inte alls beter mig som en, jag är ganska blyg, festar inte mycket hade 310 poäng när jag gick ur högstadiet. Och jag knullar inte alls runt med alla... och nej jag vet inget om hästar, använder inte spray och tycker inte om rosa....


   
SvaraCitera

Liinneeaahh:

festar inte mycket hade 310 poäng när jag gick ur högstadiet.

[love]


   
SvaraCitera

care 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uranus:

Det är antagligen inte bara för att du är blond som du blir kallad fjortis. Folk som blir kallade fjortisar är oftast fjortisar på ett eller annat sätt.

Jag har läst en del utav dina inlägg som just handlar om fjortisar, och jag delar faktiskt det du säger. Keep up the good "work" [wink] [y]


   
SvaraCitera

HIMYNAMEISKARL:

Bara för att man är blond, klär sig som en hora och ligger med exakt ALLT som kommer i sin väg så blir man stämplad fjortis.

fuck !!
e d sant [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liinneeaahh:

är social

Liinneeaahh:

är ganska blyg

Därför är du fjortis, gumzi.


   
SvaraCitera

Liinneeaahh:

hade 310 poäng när jag gick ur högstadiet.

Ett typiskt kännedrag för fjortisar är att de alltid ska dra upp sina betyg när de vill bevisa något.

HansenMeister:

Jag har läst en del utav dina inlägg som just handlar om fjortisar, och jag delar faktiskt det du säger. Keep up the good "work" [wink] [y]

Tack så mycket, det ska jag [y]


   
SvaraCitera

tja, gillar fjortisar[wink][wink]


   
SvaraCitera

kebu12:

tja, gillar fjortisar[wink][wink]

Vad sa din mamma nu igen? [mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

Kaabii:

Vad sa din mamma nu igen?

fjortisar är typ 13-15, småflickor och inte tjejer[confused] så helt okej[wink]


   
SvaraCitera