Aviseringar
Rensa alla

Fjortisar, titta hit!


Ämnesstartare

det är ett par tvivel jag skulle vilja klara upp...

1. vad är det som lockar er att samlas vid tåg/busstationer och dylikt där ni frodas som ett gäng rövare som inte fått mat på månader? Är det så att ni har fått upp en förkärlek för tåg och bussar och beundrar deras konstruktion eller vad är det som egentligen lockar?

2. Varför går ni runt med blickar som gör att ni framstår som att ni skulle vilja ha fyra mandingokukar samtidigt i munnen? Kommer denna apokryfiska min, automatisk vid övergången från "barn stadiet"?

3. Har ni absolut ingen skam i kroppen eller någon som hels gnutta för era föräldrar när ni beter er som svin efter en lättcider?

4. Blir inte era föräldrar oroliga när ni är ute till klockan 4-5 och däckar i diverse buskage och trappor?

5. Kan ni sluta stå som packade som några jävla sardiner vid pressbyrån och liknande affärer för att fråga förbipasserande om de kan köpa cigg till er!! fattar ni inte att i våra ögon så är ni värre än skabb som borde arkebuseras på plats?

6. Jag förstår att era svaga psyke faller för grupptryck osv men när ni sitter hemma eller helt själv i era tankar, tänker ni inte någon sekund "vafan är det jag håller på med"?

out n over


   
Citera
Ämnesstartare

noboundaries1:

Är det så att ni har fått upp en förkärlek för tåg och bussar

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

arkebuseras på plats

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

out n over

over n out*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nummer 1 är säkert för att det är mycket folk där så att dem kan visa upp sig eller bara för att deras buss stoppar där och det är ett praktiskt ställe att mötas på.


   
SvaraCitera
oktan

ASGARV.


   
SvaraCitera

fråga till nouboundaries1

1. varför är det så att du inte har något liv och suger?


   
SvaraCitera

noboundaries1:

out n over

Tror att de kommer svara i denna tråd 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

fråga till nouboundaries1

1. varför är det så att du inte har något liv och suger?

varför tar du inte och besvarar frågorna istället så att jag kan sätta mig in i din sorgliga livskvalite?


   
SvaraCitera

noboundaries1:

varför tar du inte och besvarar frågorna istället så att jag kan sätta mig in i din sorgliga livskvalite?

hänger aldrig på tågstationen förutom när jag ska åka tåg, och dricker aldrig lättcider.

det jag undrar är varför du lägger ned så stor energi på att formulera skojiga formuleringar om att någon annan 'grupp' är sämre än vad du är, och försöker ställa dessa mot väggen?

du är ganska naiv om du kallar det svagt att 'falla för grupptrycket' eftersom du själv uppenbarligen är en del av vårt samhälle så sitter du själv i samma båt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

det jag undrar är varför du lägger ned så stor energi på att formulera skojiga formuleringar om att någon annan 'grupp' är sämre än vad du är, och försöker ställa dessa mot väggen?

om inte ovanstående text inte definierar någon "sämre" än mig så hoppar jag framför ett tåg.

internet:

du är ganska naiv om du kallar det svagt att 'falla för grupptrycket' eftersom du själv uppenbarligen är en del av vårt samhälle så sitter du själv i samma båt.

jag förstår inte vad du menar, bara för jag är en del av samhället så har jag också fallit för ett grupptryck?[confused]

att du skriver här tyder på att du uppfyller de flesta av mina frågeformuleringar, då trådens rubrik talar för sig självt...


   
SvaraCitera

noboundaries1:

jag förstår inte vad du menar, bara för jag är en del av samhället så har jag också fallit för ett grupptryck?

ett grupptryck är inte ett grupptryck bara för att det påtvingar någon 'dåliga' egenskaper. det är knappast så att allt det som förväntas av en normalt funtad människa kommer ur en gudomlig kraft som växer någonstans bakom dina lungor, utan det är socialt inlärda normer och värderingar - det vill säga du är formad av och genom gruppens påverkan, du är alltså enligt dina egna utsagor ett svagt psyke som faller offer för gruppen.

noboundaries1:

om inte ovanstående text inte definierar någon "sämre" än mig så hoppar jag framför ett tåg.

förstår inte varför du tvunget måste poängtera att de är "sämre", och varför du måste bajsa snett.


   
SvaraCitera

Internet är fjortis.


   
SvaraCitera

Hemlight:

Internet är fjortis.

ja, och jag kräver mina rättigheter.


   
SvaraCitera

tilltalas fö. helst inte med versal i början av namnet, mvh.


   
SvaraCitera