Aviseringar
Rensa alla

Fjunig överläpp !


Ämnesstartare

Tja, finns det mer tjejer än jag som har fjunig överläpp [blush]? Då det stör mig rätt hårt funderar jag på att gå till en klinik i Göteborg som laserar bort det, men det är äckligt dyrt, och man måste gå ett antal gånger. Då jag bleker mina fjun måste man låta det växa ut innan man går dit, och man får inte va nära sol innan eller efter. funderar på att göra detta till vinter, någon som vet någon billig salong nära Skara/Mariestad/Lidköping/Skövde, eller aa, Göteborg?. Bor inte nära Göteborg för fem öre men man kan ju ta tåget[rolleyes]
jag stör mig väldigt hårt på att ha en fjunig överläpp, men min pojkvän säger att det knappt syns och mina kompisar säger också att det knappt syns men JAG ser det .__. [tired]

Någon mer som stör sig på sin fjuniga överläpp ? Eller har någon annan åsikt ?


   
Citera
Ämnesstartare

På läppen? Va? [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raka? Du lär ju inte behöva raka dej varannan dag för att se respektabel ut, som vissa andra måste [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

På läppen? Va?

Ja, på överläppen 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Raka?

Blir bara värre säger typ alla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SandrasSyster:

Eller har någon annan åsikt

Så...du är 15. Ah.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har ju alla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Raka? Du lär ju inte behöva raka dej varannan dag för att se respektabel ut, som vissa andra måste

Nej, jar är ju inte kille direkt. men jag vill inte raka heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SandrasSyster:

Blir bara värre säger typ alla

Det är ju en myt [cute] Men hade det blivit det hade du ju bara rakat [mad] Liksom, resonemanget fungerar inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejer har fjun på överläppen, de har även fjun överallt annars också. ALLA har små hår över hela kroppen.
Lägg ner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

locura:

locura

Det där är en grovt hårig överläpp ! jag snackar faktiskt om fjun som är mindre än 4 millimeter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SandrasSyster:

Det där är en grovt hårig överläpp ! jag snackar faktiskt om fjun som är mindre än 4 millimeter

pic or gtfo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SandrasSyster:

Ja, på överläppen 😛

Nej, det röda är läppen. Du har inte hår där.
Ovanför läppen är ok om man har lite. Kan faktiskt vara lite gulligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Det är ju en myt Men hade det blivit det hade du ju bara rakat Liksom, resonemanget fungerar inte.

En av mina förudetta vänner raka, och hon såg ut som en man i ansiktet efter några dagar


   
SvaraCitera