Aviseringar
Rensa alla

Flak


Ämnesstartare

Hej, jag tar studenten om en månad och har funderat på hur det är med mobilen... Vill ju gärna ha med den upp så jag kan ta bilder, filma osv. Men det kommer ju sprutas mängder med öl å så, så tänkte fråga hur ni gjorde på eran dag?


   
Citera

Åkte aldrig med på flaket.
Sedan var mobilen inte lika aktivt använd på min tid heller utan folk hade sina digitalkameror på den tiden.


   
SvaraCitera

jag hade min i en plastpåse i fickan hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:
Åkte aldrig med på flaket.
Sedan var mobilen inte lika aktivt använd på min tid heller utan folk hade sina digitalkameror på den tiden.

Hur gjorde ni med digitalkamerorna?

terrormat:
jag hade min i en plastpåse i fickan hehe

Hahah, tack för tipset!! Blev bilderna bra trots påsen?


   
SvaraCitera
Kudhos

varför ha mobilen med dig på flaket? Vilka bilder kommer du faktiskt ta? Jag bytte om till slängkläder och bara såg till att ha så kul som det går. Var helt dränkt i öl när jag kom hem. Bokstavligen dränkt.


   
SvaraCitera

aledrinker:

Hahah, tack för tipset!! Blev bilderna bra trots påsen?

kom inte ihåg att ta så många bilder, men jag lät den bara sticka fram lite ur påsen för att sedan kunna stoppa ned den snabbt igen


   
SvaraCitera

Hade med min mobil som alla andra typ. Visst blev man blöt men inget som gick sönder. Blev många roliga klipp man kunde kolla på efteråt. Risk / Reward my friend Blink


   
SvaraCitera

Jag drack ölen istället för att hälla ut den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
varför ha mobilen med dig på flaket? Vilka bilder kommer du faktiskt ta? Jag bytte om till slängkläder och bara såg till att ha så kul som det går. Var helt dränkt i öl när jag kom hem. Bokstavligen dränkt.

Vill ju ha lite att kolla på efteråt.. Har sett flera klipp och bilder från flak, så tänkte att de kan va kul att ha 🙂

Skentrevlig:
Hade med min mobil som alla andra typ. Visst blev man blöt men inget som gick sönder. Blev många roliga klipp man kunde kolla på efteråt. Risk / Reward my friend Blink

Hahahah får väl riskera mobilen då antar jag 😛

Surf Nazi:
Jag drack ölen istället för att hälla ut den.

HAHAH!


   
SvaraCitera

Lägg i nån påse elr nå


   
SvaraCitera
Kudhos

aledrinker: Vill ju ha lite att kolla på efteråt.. Har sett flera klipp och bilder från flak, så tänkte att de kan va kul att ha 🙂

Ålrajt, det kan du väl göra om du vill. Men att du kommer göra det är osannolikt. Som när man spammar med kameran på en konsert. Sen tittar man ALDRIG på bilderna därefter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Ålrajt, det kan du väl göra om du vill. Men att du kommer göra det är osannolikt. Som när man spammar med kameran på en konsert. Sen tittar man ALDRIG på bilderna därefter.

Ja fast det e inte som om jag ska filma hela, vill ju ta bilder och filma lite osv. Sen är det ju skillnad på å ta massa bilder på en kändis som man lätt kan googla upp bilder på och på sig själv + kompisar på studenten! Det är liksom en "en gång i livet" upplevelse, och jag vill ju även lägga upp några bilder på insta och fejjan, speciellt eftersom jag har amerikanska kompisar, då jag bott där och vill att de ska få se hur en riktig student ser ut, hahah!


   
SvaraCitera
Saga
 Saga

du kan ju köpa en sån här  http://www.kjell.com/sortiment/telefoni-kommunikation/mobiltelefon-tillbehor/fodral-skal/fodral/apple/beachbag-p98422   eller något liknande. vet dock inte om man kan fota samtidigt


   
SvaraCitera

Surf Nazi:
Jag drack ölen istället för att hälla ut den.

Ett gott föredöme för alla!

Ska förövrigt göra en bumper sticker där det står "Gå ner från flaket, ungjävel" alt. "Flak är till för att frakta gödsel, ungjävel"


   
SvaraCitera

Köp en engångskamera så behöver du inte va rädd att telefonen går sönder


   
SvaraCitera