Aviseringar
Rensa alla

FLASH: Jag kommer rösta på Vänsterpartiet i extravalet 2015.


Asha
 Asha
Ämnesstartare

Att rösta FI skulle vara taktikröstande från min sida. Och Gudrun även kallad Gud i partiet av en del FI-aktivister säger själv att man ska rösta på den politik man tror på. Och jag tror faktiskt mer på Vänsterpartiets politik. Skulle kunna tänka mig att V fick 50% av rösterna, samma sak kan jag inte sägs om FI dessvärre. I denna tråden kan vi diskutera V i extravalet, och även konkurrensen med FI. 


   
Citera

Nä      


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

S3ON:
Nä      

Du gillar ju FRA Förvirrad


   
SvaraCitera

Petros Synthea:

Du gillar ju FRA Förvirrad

Och?


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

S3ON:

Och?

Ja diskvalificerad blir man då. 


   
SvaraCitera

Petros Synthea:

Ja diskvalificerad blir man då. 

Glad     


   
SvaraCitera

Ge mig en bra anledning att rösta rött


   
SvaraCitera

Vi ska väl för fan inte göra om Sverige till kommunistdiktatur!!!

När tom kommunistdiktaturerna äntligen har fattat att det är marknadsekonomiska demokratier som är framtiden!  Tumme upp


   
SvaraCitera

Ja, om Miljöpartiet och F! fick dela på dem resterande 50 procenten Mycket glad


   
SvaraCitera

Petros Synthea: Ja

Hade firat skiten ur sta'n.


   
SvaraCitera

vidrigt, riktigt korkade människor


   
SvaraCitera
mynona

50 % låter överdrivet för något parti att få. Det är nyttigt med lite kompromisstvång. Men jag hade gärna sett att de fick rejält mycket mer, och som socialdemokrat kommer jag troligen att rösta på just V. 


   
SvaraCitera

Fi är ett mycket sämre alternativ än vänsterpartiet. Vänsterpartiet vill införa värnpikt, avkriminalisera droger för eget bruk,gå ur EU och det går inte att ha friinvandring utan ett globalt sådant som Fi vill. 


   
SvaraCitera

Vänsterpartiet på gott och ont. 


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

mynona:
50 % låter överdrivet för något parti att få. Det är nyttigt med lite kompromisstvång. Men jag hade gärna sett att de fick rejält mycket mer, och som socialdemokrat kommer jag troligen att rösta på just V. 

Blir ju det inom partiet. Håller ej med om att kompromisser har ett egenvärde. 


   
SvaraCitera