Aviseringar
Rensa alla

Flashback har bestämt sig



   
Citera
Ämnesstartare

Förvånansvärt.
Flashback är ju mänsklighetens rövhål.


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror ej den var så seriös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fp höjer sig ur mängden. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folket på Flashback är ett gäng skumma människor.


   
SvaraCitera

Är ju knappast förvånad.


   
SvaraCitera

[confused][confused]
Image

stereo total:

Är ju knappast förvånad.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

[confused][confused]

Bilden funkar inte.


   
SvaraCitera

stereo total:

Bilden funkar inte.

[confused][confused]
Image


   
SvaraCitera

känner på mig att jag fortfarande ej har ngt där att göra


   
SvaraCitera

Macktorsken:

[confused][confused]

Haha. den där var faktiskt riktigt rolig.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Att ni ens blir förvånade över att flashbacks användare röstar på SD. Hela poängen med FB är ju att det är total yttrandefrihet. Det betyder att om man är inne mycket på FB så får man en mer nyanserad och äkta bild av hur det verkligen ser ut i samhället istället för att endast ta del av den vanliga propagandan. Om ni visste hur mycket propaganda och censur som har förekommit nu inför valet och hur mycket som har skjutits under bordet så skulle inte heller ni avsky SD. Själv ska jag rösta på C men jag är inte emot SD då jag har sett hela bilden och inte bara medias vinklade hatbild mot SD.
Anledningen till att ni ogillar SD så starkt är för att ni endast hör deras motståndare prata om partiet. Det är precis samma sak som att sitta och lyssna på när Sahlin pratar om moderaterna. Om ni nästan bara fick höra Monas version av saken så tror jag att ni skulle ogilla moderaterna ganska kraftigt också.

Anledningen till varför så många på FB röstar på SD är för att det råder total yttrandefrihet. Alltså får de höra hela versionen inklusive SD:s sida av saken och kan därför se en nyanserad och mer sanningsenlig bild istället för det som PK media lurar i er.

I en undersökning som gjordes nyligen så blev SD Sveriges 3:e största parti och just nu är det inte någon tvekan om att de kommer komma in i riksdagen. Självklart var det bara en slump att det råkade vara så många SDare i just den undersökningen men de har ändå växt rejält under den senaste tiden. Att de växer så kraftigt trotts att deras åsikter blir så kraftigt dämpade, tror ni inte att det har en anledning? Finns det ingen chans att det finns en sanning där ute dold under ytan som har orsakat att ett så litet och hatat parti har växt så snabbt trotts motståndet. Lär er vara kritiska mot media så kommer ni också inse sanningen.


   
SvaraCitera

alltså, åh. Blev lite ledsen när jag såg det där.. [sad]


   
SvaraCitera